Gå til innhold

Mini forsterker til mp3 spiller


Anbefalte innlegg

For ei stund siden datt jeg over noe interesangt noe. en Mini forsterker til mp3 spillere. som du kobler mellom mp3 spiller og bil stereo/headset ect ect. vist mp3 spilleren ikke klarer og "gi høyt nok volum" vet ikke helt hvordan jeg skal forklare den. :p

 

Bruker til vanlig min Ipod nano i bilen men må kjøre volumet max på ipoden og på bil stereo for og få sånn "passe volum" litt lavere volum en du vill hatt når du hører på nyheter. så derfor tenkte jeg en slik dings hadde hvert noe og prøve.

 

men selvfølgelig vet jeg ikke hvor jeg så den. tror det var på it-avisen eller itpro. men søkt i noen timer men finner den ikke.

 

noen som tror de vet hva jeg snakker om ?

 

takker for alle svar

 

mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, ut fra spesifikasjonene, så ser dette ut til å være små/portable versjoner av pre-amps. Om de vil fungere som du ønsker, vet jeg ikke. Ut fra størrelse og strømkilde, så vil de naturligvis ha sine begrensninger.

Lenke til kommentar

Jepp, ut fra spesifikasjonene, så ser dette ut til å være små/portable versjoner av pre-amps. Om de vil fungere som du ønsker, vet jeg ikke. Ut fra størrelse og strømkilde, så vil de naturligvis ha sine begrensninger.

 

Bare en måte og finne det ut på! teste =) skal teste ut FiiO-E5 skal vist nok hvere den som fungere best etter litt youtube søking. så får tiden vise

Endret av pathfinder
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...