Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er klar over at jeg helt sikkert tar feil når det gjelder rollespill. Derfor jeg sier jeg er åpen for alt. Har vurdert Fallout 3 opp og i mente, men har aldri blitt til at jeg kjøpte det. Men tipper jeg bestiller ACII, selv om AC var ganske kjedelig. Men det skal vel være rettet opp.

Skrevet (endret)

Rollespill er jo den mest givende spillsjangeren om man spiller riktig spill, og om man har litt hjernekraft for å sette seg inni de.

Endret av Patney
Skrevet (endret)

Rollespill krever en viss tålmodighet for å sette seg skikkelig inn i spillet, og hvisse rollespill blir altfor tunge for min smak. Fallout 3 derimot er helt perfekt :)

Noen som har peiling på hvordan få solgt vekk Playstationspill? Begynner å bli en del spill jeg har spilt gjennom og ikke vil ha i hylla lengre, bedre å få litt spenn for de. Er finn.no det beste alternativet?

Endret av Selvin
Skrevet
Så gamestop sinn byttekampanje er nok det du får mest igjen for spillene dine.

Hva går denne byttekampanjen ut på da?

Skrevet

For øyeblikket er det 50% avslag når du bytter inn to spill (MW2 og AC2), men de hadde blant annet forhåndssalg av MW2 til 1kr om du byttet inn to spill.

Skrevet
Så, hvilket spill bør jeg kjøpe i julegave til meg selv? Er åpen for det meste, bortsett fra sportsspill. Og Modern Warfare 2 er uaktuelt.

Hva med Killzone 2, Metal Gear Solid 4, LittleBigPlanet, Resistance 2, BioShock eller Mirror's Edge?

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...