Gå til innhold

Samsung Galaxy S II setter nye rekorder


Anbefalte innlegg

Den funker greit, men det er noen ganger den ikke reagerer når jeg trykker på skjermen. f.eks når jeg skal ta skjermkoden. Jeg er ikke akkurat ekspert på androidtelefon, ser ikke så mange muligheter.

Den funker ikke greit da.

 

Jeg har ikke dette problemet, så det er tydligvis noe feil med din enhet. Så hadde jeg vært deg så hadde jeg gått til butikken jeg kjøpte den i fra å krevd en ny en som funker 100%

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den funker greit, men det er noen ganger den ikke reagerer når jeg trykker på skjermen. f.eks når jeg skal ta skjermkoden. Jeg er ikke akkurat ekspert på androidtelefon, ser ikke så mange muligheter.

Den funker ikke greit da.

 

Jeg har ikke dette problemet, så det er tydligvis noe feil med din enhet. Så hadde jeg vært deg så hadde jeg gått til butikken jeg kjøpte den i fra å krevd en ny en som funker 100%

Kjøpte den fra Telenor da.

Lenke til kommentar

rapak1. da har du en hardware-feil, noe som er ytterst uvanlig. Men hadde du sagt at android som OS er firkantede, så måtte du ha fått deg en real lærdom i teamaet smartmobil.

Det er nok mange funksjoner jeg ikke vet om, bruker den bare som en vanlig mobiltelefon + surfing på nettet. Har aldri skjønt meg helt på det alt andre man kan gjøre.

Lenke til kommentar

Det slipper du om 1 uke.

Men du er fortsatt dømt til å bruke iTunes om du skal ha over musikk, filmer og bilder til din iOS enhet. Så uansett hva du gjør, så kommer du deg ikke unna iTunes.

Hva pokker har dette med saken å gjøre?

Det finnes forresten alternativer til iTunes hvis du vil ha det... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1317072163' post='18364759']

Det finnes forresten alternativer til iTunes hvis du vil ha det... :)

Som igjen krever at du allerede har iTunes installert fra før av :!:

 

Jeg tror du gikk på en liten bommert der gitt.

Ok... Så du mener jeg har iTunes installert i Ubuntu??

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1317073669' post='18364883']
Raptor' timestamp='1317072163' post='18364759']

Det finnes forresten alternativer til iTunes hvis du vil ha det... :)

Som igjen krever at du allerede har iTunes installert fra før av :!:

 

Jeg tror du gikk på en liten bommert der gitt.

Ok... Så du mener jeg har iTunes installert i Ubuntu??

Men hvem installerer vel Ubuntu for å slippe iTunes da?

 

Og hvor mange bruker Ubuntu (Linux) i forhold til Windows?

 

Du ser hvor dette går sant?

 

EDIT: Skiftet ut mitt avatar bilde nå :thumbup:

 

Ja er bilde av meg i fra Barmark C-kurset vi hadde i Ørsta kommune fra 16 til 18 september med Røde Kors Hjelpekorpset i fra Ørsta og Volda.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Bra salg fra S II. Har nettopp kjøpt meg en Xperia Arc og er ganske fornøyd med den. Hvis ikke android tar forbi iOS blir jeg overrasket!

Det som interesserer meg mest er egentlig hvordan Windows Phone kommer til å gjøre det nå som Nokia går over til det operativsystemet.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Men hvem installerer vel Ubuntu for å slippe iTunes da?

 

Du ser hvor dette går sant?

 

EDIT: Skiftet ut mitt avatar bilde nå :thumbup:

Har Ubuntu på en av utviklingsmaskinene mine, det bruker jeg Banshee til å legge til ting på både iOS og Android-produktene, her er iTunes ikke involvert, men nok om det.

 

Så vidt jeg kan se så er det flere programvarer i Windows som også kan overføre innhold til iOS enheter uten iTunes. Grunnen til at jeg tror du tror du må ha iTunes er at i installasjonsfilen til iTunes så ligger driverene til iPhone/iPod/iPad (også kjent som AppleMobileDeviceSupport.msi), denne installajonsfilen er det noen av programmene i Windows som trenger, men du kan fint laste ned denne uten iTunes. Ett av alternativene i Windows som har sin egen driver for iOS-produktene er CopyTrans Manager, har dog ikke noen erfaringer med dette da jeg som sagt bruker Linux+OSX til å synkronisere musikk de få gangene jeg gjør det (Spotify har nok tatt over den jobben)

 

Kul avatar! :)

 

Edit:

Bra salg fra S II. Har nettopp kjøpt meg en Xperia Arc og er ganske fornøyd med den. Hvis ikke android tar forbi iOS blir jeg overrasket!

Det som interesserer meg mest er egentlig hvordan Windows Phone kommer til å gjøre det nå som Nokia går over til det operativsystemet.

Android har tatt igjen iOS for lenge siden (2 telefonmodeller versus 43)

 

Jepp, den nye oppdateringen av Windows Phone 7 (Mango) ser veldig bra ut, og den skal absolutt prøves!

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1317072163' post='18364759']

Det slipper du om 1 uke.

Men du er fortsatt dømt til å bruke iTunes om du skal ha over musikk, filmer og bilder til din iOS enhet. Så uansett hva du gjør, så kommer du deg ikke unna iTunes.

Hva pokker har dette med saken å gjøre?

Det finnes forresten alternativer til iTunes hvis du vil ha det... :)

 

Problemet med iPhone er vel ikke så mye at man må bruke iTunes, men at man må bruke et program overhode. Jeg syntes iTunes er helt OK, men det irriterer meg at jeg må ha "et eller annet" installert på PCen for å kunne legge ting inn på telefonen min. Om det er iTunes eller noen av de mange alternativene spiller liten rolle. :p

 

 

Bra salg fra S II. Har nettopp kjøpt meg en Xperia Arc og er ganske fornøyd med den. Hvis ikke android tar forbi iOS blir jeg overrasket!

Det som interesserer meg mest er egentlig hvordan Windows Phone kommer til å gjøre det nå som Nokia går over til det operativsystemet.

 

Helt enig. Veldig spent på Windows Phone jeg også. Irriterende at man også der (så vidt jeg har forstått) må bruke et program for å legge inn media. En av hovedgrunnene til at jeg kunne tenke meg å kjøpe noe annet enn iPhone etterhvert er nettopp på grunn av hvor låst jeg blir til den ene PCen hvor spillelisten og MP3ene er lagret. :(

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1317074598' post='18364944']

Bra salg fra S II. Har nettopp kjøpt meg en Xperia Arc og er ganske fornøyd med den. Hvis ikke android tar forbi iOS blir jeg overrasket!

Det som interesserer meg mest er egentlig hvordan Windows Phone kommer til å gjøre det nå som Nokia går over til det operativsystemet.

Android har tatt igjen iOS for lenge siden (2 telefonmodeller versus 43)

Tenkte ikke på antall telefonmodeller, det er jo ikke annet enn meget uinteressant. Tenkte på totale salgstall i antall enheter med operativsystemet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...