Gå til innhold

HW-rekka@TG2012! Endelig seating utført?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har peil på sånn ca hvor switchene blir? Og hva man evt gjør om man får en switch midt i en hylle? Eller på plassen sin. I mitt tilfelle er vi 4stk, men kun 1 tomannshylle så vi får byttet om på plassene om switchen skulle treffe plassen vår.

 

Vi er seatet fra Rad 61, Sitteplass 57 til Sitteplass 60.

Hvilke av de plassene vil treffe en switch, eller få pall mellom beina. Får jeg pall mellom beina blir jeg grinete! :p

Lenke til kommentar

Jeg har et viktig tema vi må diskutere. Når det gjelder pizzatur, så er det jo eksepsjonelt populært å være med. Men i år er det vel også eksepsjonelt mange som har forlatt HW-rekka til fordel for andre. Jeg aner da at det kan bli snakk om at en del av disse ønsker å likevel være med ut og spise.

 

Så hvor strenge skal vi være på det? Skal vi ta med alle som vil? Skal jeg bestemme ut fra hvem jeg like og ikke liker? Skal man åpne for bestikkelser?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg har et viktig tema vi må diskutere. Når det gjelder pizzatur, så er det jo eksepsjonelt populært å være med. Men i år er det vel også eksepsjonelt mange som har forlatt HW-rekka til fordel for andre. Jeg aner da at det kan bli snakk om at en del av disse ønsker å likevel være med ut og spise.

 

Så hvor strenge skal vi være på det? Skal vi ta med alle som vil? Skal jeg bestemme ut fra hvem jeg like og ikke liker? Skal man åpne for bestikkelser?

 

Hm, noen utenfor kan da alltids få lov

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...