Gå til innhold

HW-rekka@TG2012! Endelig seating utført?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, nå som jeg skjekker i edru tilstand, ser det ut til at jeg faktisk har seatet der jeg planla :wee:

 

Takket være ørten forsinkelser og tekniske utfordringer fra GE sin side, har jeg nå brukt totalt 8 timer på å sitte og refreshe GE mens jeg har venta på at seatinga skal åpne, nesten så jeg bør fakturere KANDU/GE en arbeidsdag :hmm:

Endret av lceman™
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jøss, nå som jeg skjekker i edru tilstand, ser det ut til at jeg faktisk har seatet der jeg planla :wee:

 

Takket være ørten forsinkelser og tekniske utfordringer fra GE sin side, har jeg nå brukt totalt 8 timer på å sitte og refreshe GE mens jeg har venta på at seatinga skal åpne, nesten så jeg bør fakturere KANDU/GE en arbeidsdag :hmm:

 

Do it ;) du fortjener det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg vil bare si fra til dere at jeg og min sidemann kommer sent oppover i år (må til Sandefjord først og få tinnitusbehandling hos en trollmann), og at den som våger å klemme seg bare en millimeter inn på våre plasser kommer til å få kjenne litt på hva jeg har lært i Krav Maga så langt. :fun:

 

Så du sier jeg er fri til å bruke plassene deres som lagringsplass til all slags tull?

 

Supert :D

Lenke til kommentar

Jeg vil bare si fra til dere at jeg og min sidemann kommer sent oppover i år (må til Sandefjord først og få tinnitusbehandling hos en trollmann), og at den som våger å klemme seg bare en millimeter inn på våre plasser kommer til å få kjenne litt på hva jeg har lært i Krav Maga så langt. :fun:

 

Takker på forhånd for at jeg får lov til å breie meg litt :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...