Gå til innhold

HW-rekka@TG2012! Endelig seating utført?


Anbefalte innlegg

-Historen bak HW-rekka er for min del litt fjern, det eneste jeg vet er at den har iallefall eksistert siden TG04, og den har vært organisert av meg siden TG08.

 

-HW-rekka er et tilbud for forumbrukere som synes det høres koselig ut å sitte sammen med andre forumbrukere på TG.

 

-HW-rekka er ikke offisielt arrangert av HW.no.

 

-HW-rekka vil (i første omgang) bestå av 144 plasser, altså to rader à 72 plasser på tvers av skipet.

 

-De to radene sitter med ryggen mot hverandre.

 

-HW-rekka har som oftest blitt omtrent midt i Vikingskipet.

 

-De to radene referes til som Rad A og Rad S, hvor Rad A er med ansiktet vendt mot inngang/utgang/resepsjon/kafeteria-området.

 

-Vi opererer også med Side F og Side Y, hvor side F er den sida av midtgangen hvor inngang/utgang befinner seg.

 

Å bli en del av HW-rekka vil naturligvis kreve at du, når billettsalget starter, kjøper en billett til The Gathering 2012.

Videre må også jeg, eller en annen person jeg utnevner, settes som seater for din billett på www.geekevents.org, nærmere informasjon kommer når dette er aktuelt.

 

post-34672-0-32231300-1322507077_thumb.jpg

 

Det vil i år, som de to-tre siste åra foregå på den måten at dere organiserer dere i grupper, og jeg mottar en påmeldingsmail fra kontaktpersonen for gruppa. Kontaktpersonen for gruppa er den eneste jeg ønsker å kommunisere med.

 

Nytt av året er at samtlige tidsfrister jeg bestemmer meg for er så endelige at det gjør vondt, dette fordi utakk er verdens lønn. smile.gif

Endret av lceman™
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seatmap:

 

post-34672-0-17131400-1331153903_thumb.png

 

Påmelding:

 

Påmelding skjer per mail til: [email protected]

 

Organiser dere i grupper dersom det er noen av dere som skal sitte ved siden av hverandre/på samme hylle, og overlat til en person i gruppa å opptre som kontaktperson overfor meg.

 

Gruppeleder sender meg da en mail med følgende informasjon:

 

-Fullt navn, HW.no-nick og Geekevents-nickalle medlemmer i gruppa (dersom dere skal ha med folk som ikke er medlem på forumet utgår naturligvis HW.no-nick...).

 

-Omtrent hvor dere i henhold til mitt flotte oversiktsbilde i førstepost vil sitte, f.eks: "Rad A, Side F, klint inntil midtgangen."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Antall påmeldte: 48

Iceman™
Butsejente
TheMartine
blackbrrd
InZaneAga
InZaneAga2
InzaneAga3
InZaneAga4
Henrik™
Henrik™2
Xito
Zacher
Glennm95
TøseGuri
Tor909
Nopros
Utropstegn
Wizlee
Knut Knudsen
Nopros2
Nopros3
Nopros4
Nopros5
Nopros6
Nopros7
Nopros8
Nopros9
Nopros10
Nopros11
Nopros12
Nopros13
Nopros14
Nopros15
Nopros16
Nopros17
Nopros18
Nopros19
Nopros20
Nopros21
Nopros22
cecilieasp
Nabbskalle
matsnergaard
Palex
abeing

Endret av lceman™
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg skal bli med neste år også, denne gangen blir broren min med. Vi har planlagt å bygge en hylle, og i den tenker vi å lage et feste til banneret. Så hvis noen kan lage et tilsvarende feste i deres hylle, kan vi sitte rygg mot rygg, og banneret kan henge på tvers av rekken. Vi kommer til å lage retulerbart feste, slik at vi kan flytte det både i høyden og lengden. Tror det skal bli ganske fleksibelt da.

 

Ser frem til å ha en HW-rekke med banner neste år :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Kommer dere til å bruke egne switcher eller noe slikt? :)

 

Hvorfor skal vi gjøre det? vi har mer en god nok hastighet med det vi får fra TG. I år var problemet mitt at HDD mine ikke fikk skrevet/lest raskt nok :p klarte aldri å makse linja :p

Hvis noen vil ha flere enn et nettverkssuttak til f.eks Playstation eller Xbox? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...