Gå til innhold

HW-rekka@TG2012! Endelig seating utført?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har seatingdatoene kommet, og det er 8. mars for de med over 30 billetter (altså sånne som meg).

 

Dette betyr at jeg stenger påmeldingen den 4. mars, legger ut førsteutkast av seatmap i løpet av den 6. og legger ut det endelige seatmapet den 7.

 

Da skal alle ha tilstrekkelig tid til å både huske og melde seg på, sette meg som seater og å klage på at de eventuelt ikke har fått den plassen de vil ha :)

Lenke til kommentar

De som har sittet på HW-rekka før, bør fadern skjæra meg heller være døde enn å ha gått over til TS-rekka.

 

Just sayin'.

 

Hadde det ikke vært for at vi har en egen rekke fra minecraft.no, så hadde jeg blitt med her. Kansje til neste år igjen :)

 

Men jeg ville aldri sviktet dere for TS rekka, lenge leve HW :D

Lenke til kommentar

45 påmeldte, siste frist for påmelding er midnatt i morgen.

 

 

Har registrert meg med [email protected] på GE, så det er bare å gå inn og søke meg (Iceman™) opp, og sette meg som seater.

 

 

 

 

 

Hvordan velge seater for billetten min på Geekevents (for dummies):

 

Gå inn på www.geekevents.com i nettleseren din.

 

Trykk på "logg inn" (øverst i høyre hjørne på siden).

 

Fyll inn de to relevante rutene med ditt brukernavn og passord.

 

Trykk på den store "logg inn"-knappen.

 

Borte på venstre side skal du da få opp en meny.

 

I menyen skal du trykke på "mine billetter".

 

I skjermbildet du nå får opp, er det en liste over alle billetter du har eller har hatt på Geekevents.

 

Finn den aktuelle billetten for The Gathering 2012, og finn kolonnen merket "Plassvelger/Sitteplass".

 

Der skal det være en liten lenke som heter "velg".

 

Trykk på "velg".

 

Da får du opp en tekstboks hvor du kan søke etter bruker.

 

I den tekstboksen fyller du inn "[email protected]".

 

Trykk på "søk".

 

Velg brukeren "Iceman™".

 

Gratulerer, du har nå satt meg som seater!

Endret av lceman™
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

De som har sittet på HW-rekka før, bør fadern skjæra meg heller være døde enn å ha gått over til TS-rekka.

 

Just sayin'.

 

This.

 

Jeg begynner sånn smått å glede meg, trenger bare å fikse transport 100%. Synd en bor på gal side av mjøsa for tiden.

 

Forresten: Kjenner jeg noen som skal på TG og som skal innom Sverige før TG en gang?

Lenke til kommentar

Da har jeg fått satt deg som seater iceman™. Tror det vil være en god ide å legge informasjonen om hvordan en velger seater også i førstepost.

 

Noen som skal ha med HW-rekka banneret? Jeg og broren min skal ha med en hylle hvor vi skal ha en slags "flaggstang" til å feste den ene enden av banneret, hvis alt går etter planen. Men da må vi ha noen med noe tilsvarende på motstatt side. Vi kommer til å ha en form for regulerbart feste på hylla vår, slik at vi ikke trenger noen presis høyde over bakken for festet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ja, det er en mulighet.

 

Så vidt jeg vet bor vi ikke så alt for langt unna hverandre.

Jeg er i Gjøvik, og du bor fremdeles på Hadeland?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...