Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det er ikke lett Å være sosial


Anbefalte innlegg

Hvordan kan man være mere sosial, jeg sitter hjemme hele tida, jeg vil være helst alene, trives ikke med andre, uanset hvor morsomt de er, på skolen har ikke mye kontakt med andre elever, spesiel etter at jeg ble forelsket i ei jente i klasen, men hun elsket ikke meg: Det er tungt å leve, sitter hjemme, gråter, har vondt i magen,hjertet banker hardt, har ikke lyst til mat, føler meg veldig ensom, hva er den beste veien for å komme ut av denne situasjonen? finnes det en annen løsning eller selvmord er den eneste vei som jeg tenker på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytt skole. Selvmord løser da ingenting. Da får du aldri oppleve noe positivt.

 

Ja, men hvordan kan jeg kommunisere meg med folk, jeg bodde ikke mer enn 2 år i et eted, siden jeg hadde åtte eller ni år. jeg flyttet Land til land og by til by, jeg har ikke en god venn hvor jeg kunne snakke med, heller ikke familie!

Lenke til kommentar

Selvmord er aldri løsningen. Anbefaler deg å snakke med noen om hvordan det føles, om det er noen i ditt nærmiljø, som en lærer eller helsesøster på skolen eller så finnes det krisehjelp med profesjonellesom gladelig vil hjelpe deg!

 

Eller så har jeg sett at det er mange som er ensomme her på forumet, som med god tilbakemelding har lagt ut tråder der de spør om noen vil chatte / skype med dem. Kanskje det er noe for deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...