Gå til innhold

Disse mobilene gleder vi oss til


Anbefalte innlegg

Kjem nokia n9 til Noreg?

 

Ja det gjør den :) Såvidt jeg vet har Nokia altid sluppet N-serien her i Norge :thumbup:

Norge står ikkje her? http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-n9/check-availability?cid=ncomrstrloc-fw-ilc-bdy-n9lnkms2sl_0x0-na-ms_swipe-g0-en-1todtmt9d5889

 

Eg som er på tur?

Telenor selger N9 eksklusivt ut året i følge nettbutikken deres.

 

Er usikker om det kun gjelder salg via operatør siden den har dukket opp på andre nettbutikker.

 

Hvilken nettsider?

 

Netonnet og Netshop for eksempel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet det blir en samsung galaxy note på meg hvertfall =) Ser på den som den ultimate tab/mobil. Såpass liten at man lett kan ha den med seg, og såpass stor at det ikke er kjedelig og lese på nett og div andre ting! Har en SE Xperia Arc i dag, synes skjermen kunne ha vært litt større.

Lenke til kommentar

Uff. Håper ikke Galaxy Note er framtiden. Det begynner å bli alt for stort. Kjedelig å måtte snu seg til mellomsegmentet fordi man vil ha en "liten" 4" skjerm.

 

Du kan snu deg til Apple. ;)

 

Jeg har allerede Apple. ;-)

 

Er bare litt bekymret for utviklingen, men jeg vil vel på et punkt syntes at 4" skjerm er for lite jeg med. iPhone sin 3.5" skjerm var stor en gang i tiden den også. Nå føles den nesten klaustrofoboisk.

Endret av LordErik
Lenke til kommentar

Uff. Håper ikke Galaxy Note er framtiden. Det begynner å bli alt for stort. Kjedelig å måtte snu seg til mellomsegmentet fordi man vil ha en "liten" 4" skjerm.

 

Du kan snu deg til Apple. ;)

 

Jeg har allerede Apple. ;-)

 

Er bare litt bekymret for utviklingen, men jeg vil vel på et punkt syntes at 4" skjerm er for lite jeg med. iPhone sin 3.5" skjerm var stor en gang i tiden den også. Nå føles den nesten klaustrofoboisk.

Tror ikke telefoner som Galaxy Note kommer til og dominere, selv om de sikkert blir poplære ettervært.

 

Blir nok bare til at vi fåre flere alternariver og velge i. Folk spekulerer jo til og med om at Apple themself vurderer en alternativ modell. :)

Lenke til kommentar

Antar du kan bare legge inn noe annet på telefonen så lenge noen utvikler det. De lagde jo gingerbread til n900, feks. Selv har jeg bestilt telefonen nettopp, og regner med jeg bytter telefon før det blir en enorm plage dersom det skulle være noen bugs. Uansett støtter jo meegoteamet til nokia telefonen en stund fremover, og apps kommer gjennom android market om du vil, pluss ovi store (uten at det er store greiene sikkert).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...