Gå til innhold

CPU Usage 100% hele tiden!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

se i topic så skjønner dere problemet...

aida32 viser at cpu usage er 100% hele tiden! en kamerat av meg har helt likt oppsett påmaskinen som meg, og hans står ikke på 100% HELE tiden! skjønner ikke hva det kan være... er en P4 1,8@2,1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bruker win2000/XP, trykk Ctrl+Alt+Del og se hva som bruker mye ressurser... og skriv ny melding med det du finner ut. Da er det litt lettere å hjelpe.

Skrevet
jeg har win98 :( , så da er det ikke så lett å finne... men jeg hadde også en prøveversjon av speedupmypc, og det viste også 100% CPU usage...

Hvilket hk har du?

Skrevet
Kjører pcen tregt da? Eller er det bare at programmet sier 100% cpu usage?

Det er veldig vesentlig. Hvis du har 100% load så vil du merke det veldig fort ved at alt går veeeeeeeeeeeeeeeeldig treeeeeeeeeeegt.

Skrevet

Bruker du noen "software-kjølere" vil cpu alltid vise 100%!

slik som gode gamle RAIN og cpuCOOL (tror jeg det het)

Mvh.

Erik

Skrevet

du har en exe-fil som bruker hele cpu-kappasiteten din... trykk ctr-alt-del å gå inn på oppgavebehandling --> prosesser, for å finne ut hva exe-fila heter... deretter lukker du først fila. så søker på fila i i windows, og sletter den.. :)

Skrevet

tror nok det kan vere winnet.exe fila det er snakk om her, den får du om du har imesh programmet. laste ned kazaa lite istedet :) søk etter fila og slett den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...