Gå til innhold

Billigejakke.no


Anbefalte innlegg

For å ikke nevne kyllingbein blant "dunet".

Hvis trådstarter står bak siden burde han/hun for lengst skjønt at dette er dødfødt. I hans andre tråd påstå han/hun at det for snakk om kjøp til seg selv, men man kan jo lure..

Edit: Trådstarter er uansett spesifikt ute etter en piratkopi (det er så kult å støtte mafiavirksomhet) fordi han/hun ikke har råd til en ekte Canada Goose-jakke til bruk i det iskalde Bergen.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg har bestilt jakke fra billigejakker.com, og fått jakken. Mulig det var dumt i utgangspunktet, men om det er noen som ikke kan norsk som har siden gjør ikke meg noe så lenge jeg får det jeg vil ha. Jeg forventet ikke å få en ekte Canada Goose- jakke, men om den ikke er ekte, er det i alle fall ikke lett å se! Det er forresten ingen kyllingbein i jakka som noen trodde her. Jakka er varm og god! :cool:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har bestilt jakke fra billigejakker.com, og fått jakken. Mulig det var dumt i utgangspunktet, men om det er noen som ikke kan norsk som har siden gjør ikke meg noe så lenge jeg får det jeg vil ha. Jeg forventet ikke å få en ekte Canada Goose- jakke, men om den ikke er ekte, er det i alle fall ikke lett å se! Det er forresten ingen kyllingbein i jakka som noen trodde her. Jakka er varm og god! :cool:

Takk for at du bidrar til å finansiere kriminalitet og narkotikatrafikk, øke varekostnadene for oss andre, presse frem outsourcing av arbeidskraft og undergrave produktutvikling og grundervirksomhet.

 

And btw, sjekk kontoutskriften din regelmessig. Bare et tips.

 

edit: Glemte å ta med sosial dumping av lavtlønnede unge og eldre fabrikkarbeidere.

Endret av nomore
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Jeg har bestilt jakke fra billigejakker.com, og fått jakken. Mulig det var dumt i utgangspunktet, men om det er noen som ikke kan norsk som har siden gjør ikke meg noe så lenge jeg får det jeg vil ha. Jeg forventet ikke å få en ekte Canada Goose- jakke, men om den ikke er ekte, er det i alle fall ikke lett å se! Det er forresten ingen kyllingbein i jakka som noen trodde her. Jakka er varm og god! :cool:

Takk for at du bidrar til å finansiere kriminalitet og narkotikatrafikk, øke varekostnadene for oss andre, presse frem outsourcing av arbeidskraft og undergrave produktutvikling og grundervirksomhet.

 

And btw, sjekk kontoutskriften din regelmessig. Bare et tips.

 

edit: Glemte å ta med sosial dumping av lavtlønnede unge og eldre fabrikkarbeidere.

 

Bare hyggelig

Endret av emiliiee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...