Gå til innhold

Ny LCD til spillfreak del 2 (test av q17s)


Ni kon

Anbefalte innlegg

har du tatt lyd fra lydkortet ditt datil skjermen? Den kabelen fulgte med skjermen.

 

Dessuten kan det jo hende du har selve skjermen på mute. Se under meny, eller trykk knappen helt til høyre 1 gang (audio).

 

Gikk det?

Hva mener du om jeg har tatt lyd fra lydkortet til skjærmen? Skal jeg bruke den hvite kabelen med 1 grønn og 1 blå kontakt på? Hvor skal jeg sette dette? Finnes jo ikke noen flere uttak på skjærmen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Men hva er da vitsen med at det er uttak for mikrofon i skjermen? Hadde hvert veldig greit å få brukt disse!

 

Ingen som kan hjelpe?

Det er ikke mikrofonutak på Q17S Det er lyd in og lyd ut, dvs lyseblå kontakt lyd inn. (bruk kabelen som fulgte med og koble denne i pc) grønn kontakt er hodetelefoner..

Ingen mikrofon her nei...

Lenke til kommentar
Det burde føleg med en driver fra en så annerkjent produsent. har du vvært inne på hjemmesiden til Acer og sett på downloads der?

 

Finner du ikke noe og suns plug and play er greit så bare la den være slik. Det som er viktig er at du syns den er behagelig.

Finner ingen drivere/software for Acer sin AL-1731 Men finner for AL 1721??

 

Bildet er veldig skarpt og fargegjengivelsen er enormt bra vill jeg si. kanskje noe lys i fargene, hvis jeg skulle nevne noe.

 

Har Radeon 9700pro kort med de nyeste driverne. Er det noe triks/tips når det gjelder innstillinger her??? kjører default på alt akkurat nå.

Lenke til kommentar

Heppa.

 

det beste er å prøve seg selv frem. har du store problemer kan du innstalerw powerstrip. Men jeg regner med at du kjører dvi kabel, og da er stort sett default det korrekte. Når det gjelder lysstyrke kan du sikkert stille inn dette på skjermen eller på skjermkortet.

 

Btw: Nice skjermkort:D Bare noen få av oss som har det....

Lenke til kommentar
Btw: Nice skjermkort:D Bare noen få av oss som har det....

jupp! det kjøpte jeg for.... ja når vard det igjen,,, hum?? Ja nå husker jeg det! Det var October 2002 til 3000 Ukas tilbud. ha ha :p:D:yes::laugh::laugh:

 

Og ja jeg kjører med DVI kabel

 

 

Har prøvd CS med skjermen og må si meg fornøyd, litt afterglow er det om en går berserk med musa men for min del så er jeg ikke noen ivrig CS spiller og klarer ikke slike refleks aim's heller. :blush::blush:

 

Er for gammel til CS, går i C&C, Rainbow Six litt mer laid back spill. :thumbup:

Endret av Bofur
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...