Gå til innhold

Ny LCD til spillfreak del 2 (test av q17s)


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikker på at det er en Q17S og ikke en Q17A eller en annen analog versjon de har testet? Hva slags skjermkort testet de den med? Maskin specs.?Er spørrende til den testen...

 

Det er en Q17S ja, står ikke hvilket skjermkort/maskin specs de brukte..

 

Edit: Skal kjøpe meg en pc om en mnd, hvis det ikke har kommet ut en ny super LCD blir det vel Q17S. Stoler mere på Tomshardware/dere som har testet den ja.

Lenke til kommentar

takk for en flott omtale koma.

 

Har du instalert cleartype på maskinen din?

 

regne med du har lest min post: LCD- alt du trenger vite.

 

Har noen andre erfaringer rundt dette med cleartype?

 

Fortsett å poste deres erfaringer med q17s !!

 

 

Obs: koma flott du likte webshoppen jeg anbefalte. Pratet med de på fredag (bestilte noe stasj) og de snakket om å kjøre en ny kampanje på denne skjermen nå til uken. Så for dere som går å lurer på denne skjermen: Til uka så sjekk www.pcbutikken.com (sikkert et kanll tilbud på denne juvelen)

Lenke til kommentar

Hey!

 

Testa clear-type, men jeg fant fort ut at det ikke er nødvendig på DVI skjermen. Prøvde den videre på to analoge skjermer. Jeg forsøkte alle 6 mulighetene. Det endte med at jeg stilte tilbake til standard. For meg funka det ikke. Dersom jeg kjørte clear-type på den ene dualskjermen endte det med at DVI skjermen også ble dårligere. Fant da ut at det er bedre med en skikkelig skjerm og bilde og en middels enn to middels gode :-)

Lenke til kommentar
Er Hyundai Q15 like bra som dens "storebror"?

Lurte på dette da jeg egentlig ikke trenger en større skjerm og har litt knapt med penger.

Hva står s-en i Q15s for?  

Ser det er en utgave som heter Q15s og en som heter Q15??  :roll:

Les tidligere poster på denne tråden:

S betyr at det er sølvfarge på 'dekslet'..

Lenke til kommentar

 

Tenker på å skaffe meg en slik. virker som at det er en meget bra LCD monitor.

 

Hvordan er av/på-bryter?. Hvilken farge er det på lys på knappene på monitoren?. Er det stanby eller power knapp på den?.

Det er 5 knapper på frontpanel og alt er i sølv. Den i midten er power. Den har standby, hvis du ikke slår av størmmen. De øvrige bruker du ikke siden du kjører DVI kabel. Single DVI følger. Du finner en rekke bilder tiligere i denne posten :)

 

Lykke til med juvelen din. Legg en tilbakemelding når du får den da:)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på selve fargen på lysene på knappene på monitoren. Altså lysdiodene (grønn/blå/annet?.) Er det standby symbol på powerknapp eller er det power symbol på knappen som man slår av og på monitoren med?.

man man samme intrykk av skjermen som f.eks. en eizo 17" lcd l557 eller hva den heter?.

Lenke til kommentar

Hehe..

Skulle nesten tro at dere var kjøpt og betalt av Hyundai.

Etter å ha lest gjennom disse 11 siden pluss oivind_dahle's LCD guide, ble jeg solgt.

Det er meget bra at folk setter seg ned og lager slike nyttige innspill på forumet.

Gleder meg til å få min Q17S

Takk for god hjelp med valg av LCD Skjerm!!!! :smile:

 

VB :->

Lenke til kommentar

Carp.

 

Som nevnt tidligere er ikke jeg en del av denne webshoppen, eller har eierinteresser. Men er enig at det ser litt rart ut at det er linka til denne posten.

 

Men uansett: skjermen får du ikke billigere andre steder, og det er et knallkjøp!! Jeg er hvertfall fornøyd:)

 

PS : jeg jobber derimot her www.mercell.no. Og det er ingen tilfeldighet at navnet mitt står oppført på den organisasjonen og ikke på pcbutikken.com ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...