Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett diverse bilder fra kamerat på tlf (på 5-6 anmeldelser), så er jeg så skuffet. Spesielt i lowlight er det svært dårlig.

 

Jeg fatter ikke hvorfor de brukte samme optikk/sensor etc som i galaxy s2. Så i engadet anmeldelsene at de sa det også

 

We're just going to come right out and say it. The five megapixel autofocus camera on the Galaxy Nexus is underwhelming, and to be clear, we're not referring to the specs, but to the actual pictures.

 

Det var jævlig synd, med et godt kamera hadde dette vært den perfekte tlf.

 

også 24fps i 1080p er en skuffelse, samt at det er bare mono audio på opptakene. det var veldig syn, syntes nå jeg.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Engadget om skjermen:

 

The 4.65-inch HD Super AMOLED display (1280 x 720 pixels) is simply beyond par. Gorgeous doesn't even begin to describe this screen -- try amazing, jaw-dropping, mind-boggling. As we mentioned in our first impressions, fonts are crisp, colors are vibrant, blacks are deep and viewing angles are exceptional. Yes, the panel is similar to that of the Galaxy Note, which means it's PenTile, and yes, the HTC Rezound features a beautiful 4.3-inch 720p TFT display with a proper RGB matrix, but the writing's on the wall: Super AMOLED is brilliant, and it's only getting better.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Første setningen i Engadgets konklusjon:

 

Let's not beat around the bush. The Galaxy Nexus is definitely the best Android phone available today -- it's possibly even the best phone available today, period.

 

EDIT: Hadde vært fint om noen av dere som har fått/skal få Nexus'en forteller hva dere synes om kameraet, om det er så dårlig som de sier.

 

EDIT2: Pocketnow har kommet ut med en eksempelvideo i 1080p. Hva synes du? Selv synes jeg den er ute av fokus, hakkete og litt dårlige farger.

Endret av Beyercüst
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har en bestilling inne hos cdon.no på denne. Spurte dem om hvilken informasjon de har ang denne volum kontroll bug en. Svaret lyder slik: "De telefonene som allerede er produsert kommer til å få en oppdatering som avhjelper denne feilen. De telefonene som produseres fra og med nest uke kommer ikke til å ha denne feilen.

 

Da de telefoner som sendes til norden for utgivelsesdatoen allerede er produsert, så komme disse telefonene til å ha denne feilen.

 

Denne telefonen forventes på lager den 08/12-2011"

 

Ta det for det det er. Jeg synes uansett det virker som et ærlig svar. Jeg er faktisk i tvil om hva jeg vil gjøre her. Dersom det uansett er snakk om en sw fix så er det vel like greit å få den ota.

Lenke til kommentar

Bestilte i dag fra clove.

De sier den skal bli sendt på tirsdag når de får inn neste forsendelse med mobiler :)

 

Ventet lenge på å høre noe om 32GB versjon, men så lenge det er ingen som hører eller sier noe fremdeles så går det nok en god stund enda før den dukker opp. 16GB får bli en utfordring :)

Lenke til kommentar

Bestilte i dag fra clove.

De sier den skal bli sendt på tirsdag når de får inn neste forsendelse med mobiler :)

 

Ventet lenge på å høre noe om 32GB versjon, men så lenge det er ingen som hører eller sier noe fremdeles så går det nok en god stund enda før den dukker opp. 16GB får bli en utfordring :)

 

32GB er bare tilgjengelig for LTE-versjonen har jeg hørt. Kan LTE-versjonen brukes i Norge? (Kjøpe fra utlandet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...