Gå til innhold

Forkurs kombinert med Offshore


Oletoll

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg går mot slutten av læretiden min nå, og skal ta forkurs neste år på dagtid. Har i det siste tenkt litt på om det er mulig å jobbe offshore(4-2 rotasjon) samtidig som en tar forkurset? Det vil jo kreve en del egenstudering og arbeid når en er ute de to ukene, og kvelder ellers. Ser også at mange av de som tar forkurset på kveldstid ikke engang er på mesteparten av forelesningene, så det bør vel egentlig gå greit å ta det kombinert med en offshorejobb så lenge en har faste uker en er ute å står på de 4 ukene en er hjemme...

 

 

Noen som har erfaring eller innspill på tanken? Lurer også på om løpene er lagt opp forskjellig på dagtid og kveldstid. Er det mer gruppearbeid og lignende som krever at du er på skolen når kurset blir tatt på dagtid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at når du sier du går 4-2 så er det 4 av og 2 på? Jeg gjør isåfall det samme akkurat nå, begynte i august, og har hatt fire uker hjemme nå med forholdsvis hard studielesing, og tar det helt med ro når jeg er på jobb, tusler med litt enkle oppgaver muligens. Det virker ut til å gå veldig greit til nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...