Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - Fast brennvidde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, debuterte jo med disse festene i juni-festen, og får vel slenge meg med på denne også. Er dog ikke veldig godvenn med Canon 50mm 1.8, men dette er jo en gyllen sjanse til å iallefall prøve å få til noe...

 

Kunne også ha valgt sigma 150mm makro, men den lar jeg ligge denne gangen.

 

Tiden strekker nok bare til til Pingle.

Endret av awesnes
Lenke til kommentar

To fester - det er helt OK? Begge må jo fullføres og man kan jo ikke være hardcore i noen av dem.

Jeg syns ikke det er ok. Det er jo ingen forskjell til om man har to objektiver og kjører en fest for hvert av dem. Jeg sSyns man skal måtte velge. Ett objektiv hele måneden. Gjerne flere kameraer, men ikke et annet objektiv.

 

Er det lov å bruke mellomringer? Eller må man ha det med i utfordringen, og bruke det hele måneden?

Lenke til kommentar

To fester - det er helt OK? Begge må jo fullføres og man kan jo ikke være hardcore i noen av dem.

Jeg syns ikke det er ok. Det er jo ingen forskjell til om man har to objektiver og kjører en fest for hvert av dem. Jeg sSyns man skal måtte velge. Ett objektiv hele måneden. Gjerne flere kameraer, men ikke et annet objektiv.

 

Det er snakk om to forskjellige kameraer dette her. Et digitalt og et analogt. 100mm-en min er allerede påmeldt, men jeg har lyst til å ta prøve meg ut med det det analoge også.

Lenke til kommentar

To fester - det er helt OK? Begge må jo fullføres og man kan jo ikke være hardcore i noen av dem.

Jeg syns ikke det er ok. Det er jo ingen forskjell til om man har to objektiver og kjører en fest for hvert av dem. Jeg sSyns man skal måtte velge. Ett objektiv hele måneden. Gjerne flere kameraer, men ikke et annet objektiv.

 

Det er snakk om to forskjellige kameraer dette her. Et digitalt og et analogt. 100mm-en min er allerede påmeldt, men jeg har lyst til å ta prøve meg ut med det det analoge også.

Jo, skjønner det. Som en tilleggsutf. i spoiler da? For min del er det egentlig det samme. Folk gjør som dem vil.

Lenke til kommentar

Prøver meg på oktoberfesten for tredje gang. Kommer til å legge lista betydelig lavere enn tidligere da festene har brent uforholdsmessig mye motivasjonskrutt - med det utfallet at jeg kun har fotografert sporadisk siden forrige oktoberfest. Det blir makrospass denne gangen da 150mm'en er det definitivt minst brukte objektivet i kamerabagen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...