Gå til innhold

Hvilket skjermkort bør jeg velge?


Papillon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en ting du kommer til å finne ut etter en stund på HW.no, mange spør om det samme som deg...

 

Se på de 4-5 andre trådene om nytt skjermkort her...

 

Du burde nok prøve og skaffe et GF ti 4200 som demovare, 1k holder ikke... jeg fikk vite at 1,5 ikke holdt..så jeg venter og bruker et Riva tnt 2 imens.. :yes:

Lenke til kommentar

Hvis ikke kan du ta en titt på ett Radeon 9600 basert skjermkort (nei, ikke pro..) eller ett Radeon 9100 basert skjermkort. Disse kortene vil sannsynligvis gi mest for tusen lappen. Men har du råd, kjøp heller Radeon 9500 (ikke pro), eller Radeon 9600 Pro. DU kan jo også evt. vente til Radeon 9800 (ikke pro) kommer? Prisene vil uansett falle etter hvert som det kommer nye kort. En oppgradering er kanskje ikke nødvendig hvis du har ett passe bra skjermkort allerede..

Lenke til kommentar
Hvis ikke kan du ta en titt på ett Radeon 9600 basert skjermkort (nei, ikke pro..) eller ett Radeon 9100 basert skjermkort. Disse kortene vil sannsynligvis gi mest for tusen lappen. Men har du råd, kjøp heller Radeon 9500 (ikke pro), eller Radeon 9600 Pro. DU kan jo også evt. vente til Radeon 9800 (ikke pro) kommer? Prisene vil uansett falle etter hvert som det kommer nye kort. En oppgradering er kanskje ikke nødvendig hvis du har ett passe bra skjermkort allerede..

 

9800 np har kommet og det koster rett over 3-tusenlappen.. Tror han skulle ha noe til rundt tusenlappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...