Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Ja, men det er jo samfunnet som bestemmer.

Har du lest denne tråden f.eks? http://www.diskusjon...ic=1408652&st=0

Har ikke lest tråden, men ristet på hodet over den når jeg så tittelen.

 

Se på tråden fra en annen vinkel. Der var "stygge" jenter ute på byen og levde livet og koste seg.

 

Kanskje du/dere missforstår tråden? Problemstillingen er mer hvorfor jenter som vanligvis er jordnære og hyggelige mennesker plutselig begynner og oppføre seg som om de var veldig pene, for det er nemlig slik at kun de som virkelig er pene kan oppføre seg akkurat slik de vil og likevel være populære, vi andre på tilpasse oss for å trives sammen med andre mennesker. laugh.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du/dere missforstår tråden? Problemstillingen er mer hvorfor jenter som vanligvis er jordnære og hyggelige mennesker plutselig begynner og oppføre seg som om de var veldig pene, for det er nemlig slik at kun de som virkelig er pene kan oppføre seg akkurat slik de vil og likevel være populære, vi andre på tilpasse oss for å trives sammen med andre mennesker. laugh.gif

Problemet er at tråden starter med "hvorfor tror stygge jenter at dem er pene" eller noe i den dur. Da er man allerede i gang.

Lenke til kommentar

Kanskje du/dere missforstår tråden? Problemstillingen er mer hvorfor jenter som vanligvis er jordnære og hyggelige mennesker plutselig begynner og oppføre seg som om de var veldig pene, for det er nemlig slik at kun de som virkelig er pene kan oppføre seg akkurat slik de vil og likevel være populære, vi andre på tilpasse oss for å trives sammen med andre mennesker. laugh.gif

Problemet er at tråden starter med "hvorfor tror stygge jenter at dem er pene" eller noe i den dur. Da er man allerede i gang.

 

I motsetning til stygge gutter tror stygge jenter de virkelig er noe når de er ute på byen

 

 

I min dialekt blir "å tro å at man er noe" tolket som en arrogant oppførsel der man rakker ned på andre. En oppførsel jeg ofte ser snille jenter legge på seg når de kommer på byen å får litt alkohol innenbords.

Lenke til kommentar

En av disse tingene er snowboard. Driiiitgøy! Javel, folk lurer kanskje på hva en smålubben IT-konsulent i dårlig form og uten koordinasjon gjør i bakken med et snøbrett. Fuck dem! Eg tar meg kanskje en pause eller to mer enn de fleste på vei opp bakken med nysnø, og eg tilbringer kanskje mer tid i grøftene etter å ha kjørt litt feil enn andre, men eg gjør det og ingen skal fortelle meg at eg ikke har noe der å gjøre.

 

Såååå... noen som blir med til Røldal fredag neste uke? Du er også invitert Jason Something :)

 

Et lite diskusjon.no skitreff?

Ehm, hvis Røldal ikke er så langt unna Sørlandet blir jeg, sånn helt seriøst, med deg på den turen du inviterte alle/meg(?) med på :)

Lenke til kommentar

Til TS. Jeg er litt redd for at du er usikker pga kropps idealene idag og det har du egentlig ingen grunn til såfremt du ikke er enormt overvektig.

 

De fleste mennesker har et godt nyansert forhold til kropp, og veldig mange tenner på rundere former enn det som er idealet.

 

Personlig så kan jeg ikke fordra tynne jenter, jenter skal ha former, solide sådan, og jeg veit at mange jenter tenker akkurat det samme om menn med pondus.

 

Lagom tjokk er nok en gylden middelvei å strebe etter.

Lenke til kommentar

Vel, definisjonen av stygg er ganske så relativ. De som samfunnet vil at vi skal synes er pene er ikke nødvendigvis de du selv synes er pene. Noen synes alle er pene, andre har veldig snevert syn på det, mens noen har noe midt i mellom. Det er nok mange her i verden som synes jeg er stygg, men det bryr jeg meg ikke om. Jeg er meg selv, og jeg ser ut som meg selv.

Lenke til kommentar

Leser på http://www.fmylife.com/

 

"Today, at work, a weird old woman randomly came up to me and told me that it's okay: being ugly isn't a choice, it's nothing to be ashamed of, and that it's what inside that counts. She then hugged me and walked away. FML"

Hvorfor "FML" på den? Det er jo riktig. Det er jo det som er inni som er viktig. Utseende forsvinner uansett etterhvert som man blir eldre og eldre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...