Gå til innhold

hvem har den beste RAM'en her?

tarantell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har mest med ram her??

Bare lurer på om hvor mye folka på forumet til hw.no har til ram jeg....

Jeg har selv :evil: 384 MB :evil:

Bare nevn hvor mye ram du har...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har oppgradert fra 768 MB TwinMOS PC2700 CAS 2,5 til 2x256 MB Corsair XMS 3500 C2 v1.1. De brikkene blir gode å ha når nForce2 og Barton 2500+ rykker inn snart.

Skrevet

Hvem får mesyt 3dmark? Hvem får best bildekvalitet i UT2k3? Hvem har spist flest smørbrød i dag? Spiller det egentlig noen rolle? Hadde du kalt posten "Hvor mye RAM er nødvendig å ha i dag" eller lignende skulle jeg ikke brydd meg, men enda en skrytepost? Hvor mange finnes ikke allerede? *sukk*. En dag, når dere vokser op vil også dere finnes ut at antall MB RAM en eier og har er ikke alt her i livet. Get a life :woot:

Skrevet
Hvem får mesyt 3dmark? Hvem får best bildekvalitet i UT2k3? Hvem har spist flest smørbrød i dag? Spiller det egentlig noen rolle? Hadde du kalt posten "Hvor mye RAM er nødvendig å ha i dag" eller lignende skulle jeg ikke brydd meg, men enda en skrytepost? Hvor mange finnes ikke allerede? *sukk*. En dag, når dere vokser op vil også dere finnes ut at antall MB RAM en eier og har er ikke alt her i livet. Get a life :woot:
Helt enig. :yes:
Skrevet

1024 MB TwinMos DDR 3200 på denne PC'n, sliter ikke akkurat der :) De andre 3 har 512MB...Glad du ikke spurte om 3D kort hehe :p

Hvorfor spør du egerntlig? Framdeles problemer med din RAM tarantell?

Skrevet

bra noen har litt fornuft..

er en del slike poster på forumet nå.

er her for og svare på andre pc-pro eller hvis jeg har selv,og kan få hjelp til dette..

ikke hvor gammel jeg er eller beste sommer låt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...