Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Ja kan være tildels enig. Bruker noen apps da og savner Kik-messenger siden jeg har mange venner som bruker det. Får ofte gode tilbakemeldinger på at folk hører meg så bra når jeg bruker N9 og det er jo positivt:) alt i alt er det deilig med noe annet som en avveksling:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja tenker sånn jeg også. Testa wp 7 på HD2, og det virket lovende men ikke noe jeg kunne levd med enda. Har ikke testa 7,5 da. Er du fornøyd Slai?

 

Med N9en er jeg kjempefornøyd. Amobil sier at jeg ikke får lumiaen min før antageligvis midveis uti februar, da jeg bad om en magenta i stedet for en sort lumia, aå den har jeg enda ikke fått testet :(

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Hei,kjøpte en Nokia N9 64GB i går, men har et problem, når jeg kjøpte min andre tlf en HTC Sensation XL følgte det med Beats Solo headsett. Det headsetet vil jeg bruke på min N9. Men det går ikke når jeg setter i headsettet N9 spiller music fra høytaleren selv om headsettet er plugget i. Noen som har noen råd eller må jeg kjøpe et annet headsett? Ellers veldig førnøyd med tlf så langt. :-)

Lenke til kommentar

ser elkjøp.no har 16gb til 2699,- og cdon har 64gb til 4399.-

sitter på gjerdet litt for å se om 64gb blir billigere.

frykter 16gb blir lite, da jeg leste i en testat at det er 9gb er avsatt til bilder video og musikk, frykter d blir i minste laget når jeg tenkte å pakke den ful med musikk til arbe og bil..

noen som har erfaring med minne blir for lite?

Lenke til kommentar

Det spørs jo hvor mye du noramlt lagrer på en mobil. Personlig klarer jeg meg med 16gb siden jeg bruker Spotify og når prisenforskjellen er så stor mellom 16og 64gb, så blir det jo en vurdering man må gjøre.

Hvis du vet fra andre mobiler at du pleier å lagre mer enn 9gb, så er jo 64gb eneste løsning :)

Lenke til kommentar

Bruker ikke spotify?

 

Hvis ikke ville jeg kjøpt 64gb ja,

ikke brukt d på mobil nei, har d å vimp på pc`n.

bor litt uttpå bygda å har ikke 3g nett akkuat her, på jobb er det også dårlig vanlig nett.

har tele2, har ikke brukt tlf så mye på nett før, så spørs om jeg går på en smell med tanke på forbruk og regning etterhvert.

Lenke til kommentar

Det spørs jo hvor mye du noramlt lagrer på en mobil. Personlig klarer jeg meg med 16gb siden jeg bruker Spotify og når prisenforskjellen er så stor mellom 16og 64gb, så blir det jo en vurdering man må gjøre.

Hvis du vet fra andre mobiler at du pleier å lagre mer enn 9gb, så er jo 64gb eneste løsning :)

har en n96 16 gb nå, har ikke pakka full den enda.

har bytta spillern i biln nå, så kan spille via bluetoot, eller aux ing. tenkte å pakke mere musikk i tlf å kutte ut cd og mp3 spillern. men er jo mulig å spille via wimp, så er vel egentli ikke noe plass problem da, mere redd for mobilregninga....

Lenke til kommentar

Bruker begge og jeg synes det funker veldig bra. Er aller mest glad i Spotify, men det har med tilgjengelig musikk for min musikksmak å gjøre. Så bruker jeg Available Offline på de album jeg bruker mest. Da lagres det på telefon og jeg slipper å streame hver gang jeg hører på den. Gjør det da hjemme med Wlan.

Skal du ha med veldig mye musikk, blir det fort for lite med 16gb versjonen som har ca 9 gb tilgjengelig.

Lenke til kommentar

ikke lenge siden jeg begynte med spotify og vimp heller, jeg ligger nok litt etter de fleste...

har hatt min n96 i 3 år, den jeg har hatt lengst til nå. på tide å følge med litt i tiden nå ;-)

håper n9 holder i noe lik lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...