Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

21h 32m 47s på batteri (bemerk at om natten var den i flymodus), da har jeg 75 % batteri igjen på ICS 4.0.4. Den går og i "deep sleep" som den skal.

 

Bruk: Skjerm 33%, taleanrop 27%, cellestandby 13%, telefon inaktiv 11%, android OS 6%, android system 5%, meldinger 2% og wifi 2%.

 

Pokker ta, ikke ille dette! Fortsetter dette skal jeg juble over endelig å få en funksjonell telefon!

Lenke til kommentar

Hei.

 

Fikk oppdatert min note i går. Merker at batteriet tappes mye når noten er i bruk!

 

Noe forslag til hva jeg kan gjøre?

 

Går ikke unormalt ned?

 

Legger ut bilde nr 2 her kan dere se at vært i 3 timer med fult bruk av nett! Bare 32 % igjen!!!

post-261505-0-72925300-1343411170_thumb.png

post-261505-0-62467500-1343423523_thumb.png

Endret av 6ykriss
Lenke til kommentar

Noen som vet hva digitalklokke-widgeten man ser Galaxy SIII avbildet med heter? Den er transperent, og har samme font som på lock-screen på Note.

 

(jeg mener vagt å huske at også denne fikk ny font på 4.0.3, men gikk tilbake til gammel font ved oppgradering til 4.0.4? Kan huske feil...)

Lenke til kommentar

Nei altså brukte odin fordi eg opphaveleg hadde paranoid android, la inn gingerbred via odin som funket fint, problemet kom først da eg skulle legge inn 4.0.4 :-/ sitter fast på samsung-logoen no, kommer også inn i download mode, men får ikkje lagt inn inn rom, så da er vel telefonen rimelig bricked.

Lenke til kommentar

Nei altså brukte odin fordi eg opphaveleg hadde paranoid android, la inn gingerbred via odin som funket fint, problemet kom først da eg skulle legge inn 4.0.4 :-/ sitter fast på samsung-logoen no, kommer også inn i download mode, men får ikkje lagt inn inn rom, så da er vel telefonen rimelig bricked.

 

Tatt clear cache etterpå?

Lenke til kommentar

2d 12h 1m 46s på batteri, da har jeg 16% batteri igjen på ICS 4.0.4. Den går ennå i "deep sleep" som den skal.

 

Bruk: Skjerm 39%, cellestandby 18%, telefon inaktiv 13%, taleanrop 12%, android OS 5%, android system 5%, Internett 2%, meldinger 2% og wifi 2%.

 

16 % batteri etter 2 døgn og 12 timer er ikke ille! :)

 

Samt at det problemet jeg hadde med at den plutselig døde hen, og måtte restartes via å ta ut batteriet - også er borte, så langt ... :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...