Gå til innhold

Hvordan kontakte store skuespillere som Paul walker

NeEeO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det mulig å kontakte han Paul walker på Epost eller noe. Han er en drit god skuespiller, liker måten han snakker på. Har bare lyst til å si hei, og be om et bilde med autograf på Epost eller no. Også har dere noen tips til andre ting jeg kan spørre om? Tror dere at han er oversvømt av eposter fra fans? Da har jeg null sjangs til at han får lest eller svart?. Og hvordan finner jeg ut eposten hans?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kommer garantert ikke til å svare, og han vil sannsynligvis ikke lese det heller. I beste fall får du et bilde med en trykt signatur på.

Eller så har han dritflaks. Man får aldri noe hvis man ikke prøver! :)

Skrevet

Det er mail adressen til talent byrået hans.

Paul Walker har talent? Jøss.

Just kidding. Han er jo faktisk bra i endel filmer. Running Scared, f.eks.

• Liker 1
Skrevet

Dette må faktisk være den syttende tråden din om Paul Walker og Fast and Furious. Print ut masse bilder av ham og fete biler, heng opp på veggen og bare runk i vei.

• Liker 8
Skrevet

Mann, det er lissom det samme som når du er fan av michael jackson, er jeg fan av Paul Walker xD . LOL ? så alle gutter som er fan av michael jackson er de homser da?

• 2 uker senere...
Skrevet

Paul Walker, kanskje?

:!:

Forøvrig helt enig. Mannen er sant nok kjekk, men han er så absolutt ingen god skuespiller!

-Selv får jeg dårlige vibber av filmen visst jeg ser navnet hans på posteren.

Det sier litt...

Skrevet

En nær bekjent fikk et sexy, signert Rutger Hauer-bilde av legenden selv etter å kontaktet han via brevpost. Så sikt deg heller inn på noen gamle, falne legender som hungrer etter oppmerksomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...