Gå til innhold

Hva slags web design program bør jeg bruke!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan anbefale Flash 5 og Dreamwaver 4. Ettersom de er en god kombinasjon. Altså, alle Macromedia sine web produkter går gått sammen. Når det gjelder enkel laging men avanserte funksjoner ville jeg anbefale Macromedia Fireworks 4 sammen med Dreamwaver 4 (fireworks kan ikke laste direkte opp til internettet, noe som Dreamwaver kan.. pluss,, du kan ha flere forhåndsinstillinger osv. Anbefales!) Man kan jo også kjøpe "Dreamwaver 4 - Fireworks 4 Studio".. Men skal du ha animasjon så gå rett på Flash eller Director 8 Shockwave studio for avansert koding.

Joachim

Lenke til kommentar

Dreamweaver 4 UltraDev ruler!

 

Jeg har Macromedia Flash 5, Macromedia Freehand 10, Macromedia Dreamweaver 4, Macromedia Dreamweaver 4 UltraDev, Macromedia Authorware 5, Macromedia Kawa 5, Macromedia JRun Studio 3.01, Macromedia Director Studio 8 ++ :grin:

 

Jeg har så og si alt fra Macromedia og er godt fornøyd med dette.

 

 

Mvh Nissen

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-06 13:54, Nissen skrev:

Jeg har Macromedia Flash 5, Macromedia Freehand 10, Macromedia Dreamweaver 4, Macromedia Dreamweaver 4 UltraDev, Macromedia Authorware 5, Macromedia Kawa 5, Macromedia JRun Studio 3.01, Macromedia Director Studio 8 ++
:grin:

Jeg har så og si alt fra Macromedia og er godt fornøyd med dette.

Mvh Nissen


Tør Nissen å si hvor mye av dette som er warez og hvor mye som er betalt for?

 

Liker selv Adobe sine "WebsideMakere"...

Lenke til kommentar

Da eg startet med å lære meg litt html så valgte eg å bruke coffee cup html editor pga at den var så enkel i bruk liksom.

 

Per.i.dag bruker eg fortsatt coffecup men da mest for å ha en enkel preview funksjon he,he..

 

Det blir vell meir en kombinasjon mellom coffecup 0g note/wordpad for min del :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...