Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bestekompis har hat et ons med dama


Anbefalte innlegg

Har datet en dame nå, begynner vel egentlig å bli ganske seriøst. Men det irriterer meg noe grønn jævlig at en av mine beste kompiser har hat et ons med ho 3-4 mnd før jeg traff henne. Men ho er så perfekt på så mange måter og jeg har aldri følt noe så fort og sterk for noen før. Syntes dere at det er verdt og fortsette? jeg vet hun føler veldig sterk for meg også i og med at vi ho har sagt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det du tror det er noe du kommer til å glemme og ikke tenke noe mer på etterhvert, fortsett med dama. Men om du tror det er noe som kommer til å irritere deg, så stopp mens leken er god. Hun kommer da aldri til å være god nok for deg da og det vil komme opp hver gang dere krangler, du kommer muligens til å være mer sjalu osv.

Lenke til kommentar

Kjør på. Er enig med Blåbær, men selv så ser jeg virkelig ikke på det som noe stort problem.

 

Har selv opplevd lignende scenarioer. (både fra det som blir jentas side i denne tråden, og det å være deg) Uten at jeg syntes det egentlig ble noe kleint eller veldig rart. Men vi er nå alle forskjellige.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Det kommer sikkert til å gjøre deg kvalm med jevne mellomrom.

 

Det som har skjedd har skjedd, og er ikke noe du kan gjøre med. Vil du ha ho, så får du med fortiden hennes også.

 

Du kan jo alltids prøve om du er usikker, og kjenne på hvordan du takler det fremover. Forhold varer sjeldent evig uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...