Gå til innhold

Tsunami på grunn av at oljesokkelen detter sammen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Best å ta opp båten?? Eller la den ligge? Det kan bli tsunami i morgen?

 

Google søk gav:

http://www.kristendate.no/templates/sections/community/forum/thread.aspx?topic=140

http://www.idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=6282

 

Varsko!!!!

 

 

hehe, andre linken failer vel i første setning, gjør den ikke?

Siden andre juledag har bildene fra flomkatastrofen i Sør-øst-Asia flimret nærmest konstant på TV-skjermen.
Lenke til kommentar

Er det den samme kristne neandertaleren som hevdet at en tsunami skulle ramme norge i august? Vi hadde allerede en tråd om det her, den ble flyttet til vitenskap og teknologi. I starten var det mye prat om denne selverklærte profeten, og at han hadde sett at en tsunami skulle komme i august, men etterhvert ble det mindre og mindre prat om ham. Nå som august er over, så må han vel finne på noe nytt og profetere om.

 

 

Problemet med internett er alle mental-pasientene som skriker ut sine villeste fantasier.

Endret av Abigor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når de borrer ute i nordjsøen så setter de trykk i brønnen slik at de er letter og melke ut alt olja. Så trykket kompanserer for den spacen oljen tok mellom flakene. Når de slutter og borre i brønnen, forsegler dem brønnen helt og trykket blir forlatt stabilt.

 

For å gjøre det kort forklart: Nei, det er umulig.

 

Gadd ikke lese lenke du posta, for hele greia er bare absurd!

Lenke til kommentar

Ekofisk har synket mange meter allerede. Tsunamiene på sørlandskysten har vært overveldende og flerfoldige.

Vi merker det til og med her på indre østlandet med høyere vannføring og flom og store mengder vann i lufta.... Nå må de snart slutte å bore etter olje der ute altså, jeg vil se sola jeg.... ;)

 

 

Dette blir akkurat som han som skrev i lokal blekka om at de måtte slutte å selge varme pumper for de er nemlig skyld i de kalde vintrene vi har opplevd to år på rad..... :roll: (Vet at det var skrevet som tull av forfatteren, men det var faktisk en del mennesker som trodde på dette også....)

Endret av RWS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det en oversikt over slike planlagte dommedager noe sted?

 

:ph34r:

 

I Bibelen står det bl.a. at Jesus sa "Sannelig, jeg sier dere: Denne slekt skal ikke forgå før alt dette skjer." (Matt 24:34), etter å ha snakket om slikt som "Så snart denne trengselstiden er over, skal solen bli formørket og månen miste sitt lys. Stjernene skal falle ned fra himmelen, og himmelens krefter skal rokkes." (29)

 

Så jeg ville ikke ha brydd meg med en liste som inkluderer kristnes påstander.

 

I tillegg ser vi igjen at forfatterne forestiller seg et geosentrisk univers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er Gud som snakker.

 

 

Det er lenge siden jeg har vært å moderert i denne delen av forumet nå. Dessverre ser det ut til at man fortsatt ikke har lest reglene om å lage nye tråder i denne delen av forumet.

 

Tråden oppfyller ikke de generelle reglene for posting og stenges derfor..

 

MVH

 

KVTL

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...