Gå til innhold

tv serier for barn på to år.


Anbefalte innlegg

Hallo,

 

Jeg lurer på om noen av dere vet om noen serier for barn på rundt to år. åringen har gått lei av å se på Teletubbies, han vil se på noe annet. (Helst likt teletubbies.) kan være på både engelsk og norsk, fordi han ikke skjønner noe av det. Han skjønner bare det han ser, og ett par ord som "hEI", "Hade"..osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

definitivt drømmehagen. stakkars Hinkelpinkel som driver ensom i båt utover havet....ikke rart han har så sjuke drømmer.

 

Pororo var også en slager her i huset.

 

Hehe og hopsydaysi tomlingene og hahooene 2 åringen kan alle.. driver til og med å pusler drømmehagen puslespill. Dette er dagens barnetv.. for 25 år siden var det postmann pat. =)

Lenke til kommentar

Om TV skal være barnevakt, anbefaler jeg, som mange andre her, syreserien "Drømmehagen".

 

Mor/far bør forøvrig holde seg unna, sett at de ikke er narkoman. Dette er en serie for uten mye logikk og fornuft, men med mye gjentagelse av absurde ting. Jeg trodde lenge alle episodene var lik, men det stemmer visst ikke. De er bare 80 % lik.

Lenke til kommentar

Om TV skal være barnevakt, anbefaler jeg, som mange andre her, syreserien "Drømmehagen".

 

Mor/far bør forøvrig holde seg unna, sett at de ikke er narkoman. Dette er en serie for uten mye logikk og fornuft, men med mye gjentagelse av absurde ting. Jeg trodde lenge alle episodene var lik, men det stemmer visst ikke. De er bare 80 % lik.

Jeg er 15 år lol...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...