Gå til innhold

Supertirsdag hos Netshop 23/8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager dobbeltpost (gjør det for bumpen!) - aktiviteten i tråden sier vel alt som hvordan salget oppleves.

 

Edit:

Det blir ikke samme aktivitet som det var for noen år siden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=836028&st=1650

 

Vurderer HK og Ram. Har nok etterhvert behov for en ny HDD til spill (SSD er noe dyrt foreløpig).

Relativt mange produkter, og greie priser, men ingenting som velter meg av stolen. Savner det "eksplosive" salget. Konkurrentene satser vel også på andre ting en braksalg. Sist jeg leste om en av dem holdt de på med noe fotballstadion.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Hei igjen alle sammen!

 

Det ble sendt ut en forvarsel om supertirsdag sammen med ukens tilbud på mail, og det ble annonsert på Facebook i går.

 

Alle tilbudene ligger ute samtidig nå, så det blir ikke slått sammen automatisk av oss. Det gjelder bare ved timesalg, og ikke denne typen supertirsdag. Når man legger en ordre med varer som er på lager blir den nå plukket og sendt med én gang. Så hvis man da ønsker flere varer, så bør man legge disse inn samtidig.

 

Det kan hende det kommer noen godbiter til litt lenger ut på dagen, men det som ligger ute nå er i hovedsak det vi kommer til å ha. :)

Lenke til kommentar

Oi, ja nå begynner ting å bli bedre her;

Dell U2412M, ASUS P8P67 PRO og Kingston HyperX 16GB 1600MHz DDR3 (1.65V, men likevel).

 

Der fant jeg faktisk den skjermen jeg har siklet på ei uke nå(Dell U2412M), og til en veldig sympatisk pris! Bestilling er lagt inn, takk til trådstarter for tipset... :thumbup:

Lenke til kommentar

Verken på private eller jobbmailen som begge får nyhetsbrevene har jeg fått noen email nyere enn uke 33 tilbudene, og der står ingenting om supertirsdag ihvertfal.

 

Det høres veldig merkelig og uheldig ut. Hos meg står det at den sendes fra "post", i og med at vi har byttet mailsystem for ukens tilbud. Som du kanskje har skjønt er det noen feil med mailen. Prisene ble feil, og uken. I overskriften står det uke 34 (som er riktig), men på den røde linjen på bildet står det uke 33.

 

Beklager så mye hvis du ikke har fått den.

 

 

hvordan er det med ghosting på den, funker den til hardcore fps?

 

Angående ghosting er det ingen her som vet enda. Den har fått mye bra kritikk, men ingen her har jo fått prøvd den ut. Vi får prøvd den så fort den kommer på lager, men da gjelder jo ikke tilbudsprisen lenger. Fant ikke mye om det på Google heller enda, men du kan jo kikke litt på disse linkene:

 

http://hardforum.com/showthread.php?p=1037627325

 

http://forums.hardwarezone.com.sg/showthread.php?t=3330875&page=2

Endret av Netshop
Lenke til kommentar

Eneste jeg har sett som frister er eee transformer, men 16gb utgaven :/

Hadde det vært 32gb til grei pris skulle jeg nok bestilt på flekken.

 

men ser ikke utfor at netshop har tatt inn 32gig med dock pakken i det heletatt.

Vi har 32GB-utgaven uten docking, men denne er ikke på tilbud, dessverre.

 

 

 

Til dere andre; nettsiden gikk ned noen minutter, men er nå oppe og går igjen.

Lenke til kommentar

Eneste jeg har sett som frister er eee transformer, men 16gb utgaven :/

Hadde det vært 32gb til grei pris skulle jeg nok bestilt på flekken.

 

men ser ikke utfor at netshop har tatt inn 32gig med dock pakken i det heletatt.

Har faktisk ikke sett 32GB bundlet med docking noe sted (ikke at jeg har lett veldig intenst). men enig med du; skulle gjerne hatt et godt tilbud på 32GB bundlet med docking.

Lenke til kommentar

hvordan er det med ghosting på den, funker den til hardcore fps?

 

Her er en review:

http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1312883832

 

Gaming er ikke primært for meg, selv om jeg spiller litt "Black Ops" med nevøen min. Det viktigste er en skarp skjerm for tekstbehandling og nett, samt bildebehandling og filmer. Skulle det vise seg at "ghosting" blir et problem, kan jeg alltids bruke den litt eldre samsungen min som ren spill-skjerm. :)

Lenke til kommentar

Eneste jeg har sett som frister er eee transformer, men 16gb utgaven :/

Hadde det vært 32gb til grei pris skulle jeg nok bestilt på flekken.

 

men ser ikke utfor at netshop har tatt inn 32gig med dock pakken i det heletatt.

Har faktisk ikke sett 32GB bundlet med docking noe sted (ikke at jeg har lett veldig intenst). men enig med du; skulle gjerne hatt et godt tilbud på 32GB bundlet med docking.

dustin har 32gb+dock til 4599kr.

men usikker på om det er noe de har satt sammen selv eller om det er offisielt fra asus.

bare en hundrelapp over vanlige 16gb+dock prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...