Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

7-10'er jenter. Uoppnålige?


Anbefalte innlegg

Er det sant at gutter som bare prøver seg på jenter som er "sjuere" til "tiere" kommer til å ende opp med å være "forever alone"? Er forelsket i en jente som jeg selv ser på som en tier. Forigårs så var jeg med noen kompiser og venninner, og da sa de at du må enten være kjendis eller steinrik og masse sånn for å bli kjæreste med 7/10 jenter og oppover. Jeg tenkte over dette svært mye. Er en kompis av meg som vet at jeg er forelsket i henne. Han sier at vi passer bra sammen, og at han håper at det lykkes og masse sånn. Så etter å ha drukket mye, og da jeg var på vei hjem, så spurte jeg hvor digg og pen og vakker han syntes henne er. Han sa at hun var en klar åtter.

 

Er det sant at så fine jenter ikke bryr seg om den vanlige mannen i gata? Så også på et lignende bilde på artige.no eller lolpics, men syntes det bare var morsomt å tenkte ikke noe særlig over det.

 

Hva tenker dere andre på forumet om dette?

 

Postet av anonym: 964371a446a47db15c9d8b062b14aa6c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vis de er typ bimbo-jente (veldig jålete, fjortis, ekstreeeemt selvsikker og egoistisk) regner jeg med du må være ekstremt populær, kjekk osv. Heldigvis har jeg ett inntrykk av at de aller fleste er normale jenter. Har noen supre lekre babes hær som er som alle andre bare sykt deilig og fin. snakker perfekt! de har ikke de kjekkeste guttene, eller de aller rikeste.. De har gutter som de trives med og som har en fin personlighet. Sier ikke at de er stygge, de er vell kjekk og helt grei vil jeg si, men alikevell så har de noe tilfelles og trives i hverandres selskap og passer bra til hverandre : )

 

Hvordan det er der du bor vet jeg ikke, men er du nogenlunde kjekk, selvsikker og har gode sosiale egenskaper kan du nokk skåre rimelig høyt vil jeg tro !

Lenke til kommentar

Med mindre dama er voldsomt fiksert av penger og stæsj, så nei, da er det ikke uoppnåelig i det hele tatt. Kjenner flere 8,9 og 10 ere som er forholdsvis jordnære som det har vært halvseriøst med. Men selvfølgelig, tror nok (uten kilder på dette, riktignok) at det sannsynligvis er et flertall av den andre parten, altså mer ufordragelige.

Lenke til kommentar

Tror det største problemet her er at du rangerer jenter basert på utseende deres. Noe som må sies å være svært barnslig, og jenter liker ikke barnslige gutter.

 

Ja nå er vi seksten år da, så har kanskje noe med det å gjøre... Dessuten er det ikke sånn at jeg rangerer jenter etter utseende. Selv om det ser ut som at jeg gjør det.

 

Ja hun er hyggelig, fin personlighet og faktisk sjenert. Så hun er ikke fjortis bimbo.

 

Var vel kanskje jeg som bekymret meg for mye :)

 

Postet av anonym: eadb5a9e42f72aa0086a68a31332c884

Lenke til kommentar

Se på Tone Damli Aaberge. En ganske så klar 9-10'er vil jeg si.

Hun er da ganske tydelig sammen med en 5'er.. En merkelig skrue !

 

 

Postet av anonym: 2887859511c904fb8536c2f9a6f8548e

 

Ja det er sant det er veldig betryggende. Men igjen så synes jeg at hun er en veldig sterk "sjuer" eller en "åtter". Føler at det er veldig rart å sette folk i bås sånn etter utseende. Men uansett så fikk det meg til å tenke: Han er jo kjendis og rik :(

 

Postet av anonym: c752eae3d33c6933f41923459a0a2812

Lenke til kommentar

Se på Tone Damli Aaberge. En ganske så klar 9-10'er vil jeg si.

Hun er da ganske tydelig sammen med en 5'er.. En merkelig skrue !

 

 

Postet av anonym: 2887859511c904fb8536c2f9a6f8548e

 

Vanligvis "hekker" man innen samme gruppe som seg selv; to av de få tingene som gjør at man som femmer ender med en tier er penger og berømmelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Girls are like apples on trees. The best ones are at the top of the

tree. The boys don't want to reach for the good ones because they are

afraid of falling and getting hurt. Instead, they just get the rotten

apples from the ground that aren't as good, but easy. So the apples at the

top think something is wrong with them, when in reality, they're amazing.

They just have to wait for the right boy to come along, the one who's brave

enough to climb all the way to the top of the tree.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Girls are like apples on trees. The best ones are at the top of the

tree. The boys don't want to reach for the good ones because they are

afraid of falling and getting hurt. Instead, they just get the rotten

apples from the ground that aren't as good, but easy. So the apples at the

top think something is wrong with them, when in reality, they're amazing.

They just have to wait for the right boy to come along, the one who's brave

enough to climb all the way to the top of the tree.

 

Den hjalp mye for selvfølelsen og selvtilliten, ingen ting skal holde meg tibake nu!

 

Postet av anonym: eadb5a9e42f72aa0086a68a31332c884

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...