Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!

Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

• Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er skuffet over at supraen sier puff, 240SX'n sier puff, jeg har fortsatt ikke hørt no flutter.. Kanskje teste cossien.. De plystrer jo orginalt..

har du no spes tuning på de a?

De sier jo ikke noe særlig orginalt heller..

Skrevet (endret)

Største turboene på begge. Ikke no flutter, bare puhf.

Cossiene skuffet meg også. :(

Jeg skulle ønske man kunne velge å demontere dumpen og få skovlmishandlingslyd :p

Jippi! STI'en hørtes riktig ut :D

Endret av TMK9C
Skrevet

Bestillte fra Lefdal pga den trådløs ratt pakken.. Forventer ikke å få det til release, så blir man ikke skuffet :p

Det står at de har sendt min nå. Så burde nok få den ikke senere enn den 14 i alle fall. Tipper 12 med litt flaks.

Hah, ikke verst, står det her også nå :thumbup:

Skrevet

Supraen har giga ic.

Forresten så endrer ikke enderøret på bilen seg om man bytter eksos...

Hmm, enderøret på bilene i GT5 endret seg om jeg ikke husker helt feil, så det er jo litt kjipt egentlig.

Skrevet

http://forzamotorsport.net/en-us/preorder_incentives_program/

For de som har pre-ordra, tror siste frist er i imorgen, får Mazda RX 7 Spirit R i Forza 3, er vel en av unicorn bilene om jeg ikke tar helt feil, litt merkelig at man får noe i Forza 3 og ikke 4, men kanskje man kan importere bilen over eller noe slikt, eller at man får en eller annen overraskelse når man starter opp Forza 4 for første gang.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da er Limited Edition fra Elkjøp også på vei. Kl 12 i dag :) Glad jeg bestilte fra Elkjøp :D

Ser fantastiske ut de videoklippene lenger opp i tråden her :D

Endret av Spillarkivet.no
Skrevet

http://forzamotorsport.net/en-us/preorder_incentives_program/

For de som har pre-ordra, tror siste frist er i imorgen, får Mazda RX 7 Spirit R i Forza 3, er vel en av unicorn bilene om jeg ikke tar helt feil, litt merkelig at man får noe i Forza 3 og ikke 4, men kanskje man kan importere bilen over eller noe slikt, eller at man får en eller annen overraskelse når man starter opp Forza 4 for første gang.

Denne RX 7'n er unicorn bil i Forza 3, og vil også være det i Forza 4. Så om man registerer pre-order så får man den bilen som gave i Forza 3, og den vil overføres til Forza 4 om du tar profileimport akkurat som du nevner. Så det er bare å skynde seg om man vil ha den bilen ;)

Skrevet

Jøss nå var det plutselig voshosh fra supradumpen :D i liike

Rått! Jeg gleder meg noe helt vanvittig. Hvor bra høres Supraen ut med race exhaust? 2JZ-GTE motoren i Supra'n høres så deilig ut in real life. hehe :D

Skrevet

Den høres ut som cargasm uansett eksos.

Nå fikk jeg nettopp 100% affinity på toyota, så tuning upgrades ble nettopp gratis! OH MY GOD! Også vant jeg en Trueno.. Gjett om den er blodtrimma.. Moooorrro dumpventil i den ja :D Høres ut som en rallycrossbil

• Liker 1
Skrevet

Lagt det litt på hylla atm :ph34r: ble spillt rimelig mange timer lørdagen så hoppa til rage atm for et avbrekk fra banekjøringa ellers går jeg døds lei før jeg runder det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...