Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt uaktuelt å bruke norsk språk i FM, pleier å bruke pund også, men med tanke på at jeg spiller i Norge for øyeblikket ble det litt unaturlig.

Samme her. Er så mye tull med norsk.

Forresten. Bra finances der. :D Er litt annerledes å se min gitt. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og er er det. Liten forskjell her. :D

post-61155-0-72025100-1323096749_thumb.png

EDIT: Må lære meg å faktisk legge til bildene før jeg poster første gang.

Endret av DJ_Dark
Skrevet

Jasså ja. Jeg har lånt ut en spiller, ass.manager får spørsmål om det på pressekonferanse og sier til meg at jeg må huske at jeg lovet å låne han ut, ellers må han ta saken i egne hender.

Wait... what?!

Skrevet

Har vi sett det før? Sa på forhånd til Leo på msn hvilke tre grupper jeg kunne få. Sto mellom Barca/Pool, Shitty/Inter eller Chlesea/PSG, med største sannsynlighet for den første. Overraskende at jeg havnet der du...

post-61155-0-42124000-1323102169_thumb.png

Skrevet

Noen som vet hvor mange lag som kvaller til CL og EL i Eredivisie? Står bare 5.-8. er kvalifisert til kvalifisering for Europacupspill under regler.

Skrevet

Spiller tidenes kjedeligste fotball med Barnet akkurat for øyeblikket. Er tippet til 24. plass i nPower League 2, men ligger og slikker på 9. plassen nå. Alt takket være 11 mann i forsvar og kontringer av bibelske proposjoner.

Som å se Vålerenga - Rosenborg bare over en hel sesong :w00t:

Skrevet

Møter Liverpool og ni spillere leverer meget intetsigende prestasjoner og havner på rundt 7 i rating, hele gjengen. De to gjenværende er Hernandez og Juan Mata, og de leverer mellom seg ni målpoeng. Fire assists og en scoring på Mata, fire scoringer på Chicharito. Kampen ender 3-5, etter direkte råttent forsvarsspill (Evra, Jones, Evans og Rafael skadet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...