Gå til innhold

Expert XL Alnabru


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bladde fort igjennom og ble ikke imponert;

 

De fleste bærbare PC'ene er gamle modeller med forrige genersjons CPU.

 

Panasonic 50" plasma skjermen har akkuratt vært på tilbud til 8995,- hos komplett.no en hel stund

 

osv.

 

Sikkert gode tilbud på hvitevarer som ikke blir utdaterte like fort som PC utstyr osv! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+78123

Bedre tilbud hos f.eks. Lefdal, Macbook Pro til 7990,- bl.a.

 

Tar heller turen ned på Lefdal på Alnabru i morgen tidlig, de har enda bedre priser i morgen enn Expert.

Lenke til kommentar

Artikkelen til Nettavisen er fortsatt feil, da Elkjøp åpnet sin Megastore på Slependen i september i fjor, som er 1000kvm større. Altså 4500kvm på Expert, og 5500kvm på Elkjøp.

 

- Mortis

Nå er vel ikke Slependen Oslo?

Så expert har vel rett.

Usikker på Megastore på Ullevål, men det er den eneste konkurrenten innenfor Oslo bygrenser.

Lenke til kommentar

Nå er vel ikke Slependen Oslo?

Så expert har vel rett.

Usikker på Megastore på Ullevål, men det er den eneste konkurrenten innenfor Oslo bygrenser.

Les artikkelen.

ALNABRU (Nettavisen): Godt over 5000 mennesker sto i kø da Expert åpnet Norges største elektrobutikk på Alnabru i Oslo klokken 00.00 mandag.

Så Oslo's største elektrobutikk er plutselig Norges største? Selv om en butikk på utsiden av Oslo er 1,000kvm større? Artikkelen henviser til Norges største elektrobutikk.

 

- Mortis

Lenke til kommentar

Jeg tror expert snakker sant når de sier at de er Oslos største elektromarket, men det nettavisen kommer med trenger ikke å være rett. Expert XL Alnabru vil være Norges største Expert Avd, så jeg vil tro at misforståelsen ligger der. Så hvis Megastore slependen er større, så kan det hende, men de ligger jo ikke i Oslo kommune.

Jeg personlig vil tro at XL vil være Experts konkurranse til Elkjøp Megastore Lørenskog. De hadde også et lukket arrangement på lørdag hvor man fikk VIP invitasjon for å komme inn. Var der selv, da var det ikke like mye kaos som i natt når de åpnet for alle. Kjørte forbi selv i ettermiddag og det var kaotiske tilstander der nede, så noen må vel være fornøyd med tilbudene :)

Lenke til kommentar

Nå er vel ikke Slependen Oslo?

Så expert har vel rett.

Usikker på Megastore på Ullevål, men det er den eneste konkurrenten innenfor Oslo bygrenser.

Les artikkelen.

ALNABRU (Nettavisen): Godt over 5000 mennesker sto i kø da Expert åpnet Norges største elektrobutikk på Alnabru i Oslo klokken 00.00 mandag.

Så Oslo's største elektrobutikk er plutselig Norges største? Selv om en butikk på utsiden av Oslo er 1,000kvm større? Artikkelen henviser til Norges største elektrobutikk.

 

- Mortis

Jeg forholdt meg til reklamen fra EXPERT som sier OSLO'S største el-butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...