Gå til innhold

Her er de beste Steam-triksene (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet om det er mulig å overføre et spill jeg har kjøpt på Steam til en annen konto på Steam? Jeg kjøpte nemlig Football Manager til min sønn. Og etter at jeg kjøpte den har han fått sin egen maskin, med egen konto. Men det er surt å kjøpe spillet en gang til for at han skal få spilt FM på sin maskin, og ikke min.

Det går ikke. Er spillet kjøpt på en konto er det låst til den kontoen for alltid.

 

Mitt beste steam tips er den fine kjøp fire betal for tre dealen du får dersom du kjøper nye storspill alle mulige andre steder enn steam :p

 

Neida fin artikkel (har sikkert 30+ spill på steam selv, men de er alle kjøpt på tilbud/indiespill).

har vel over 350 selv. Også her kjøpt på tilbud.

Når det kommer til nye spill handler jeg dem aldri på Steam, til det er de for dyre. Handler heller på game.no. Er gjerne 100-150kr billigere der.

Endret av GenRabbit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Steam eier, men trengs da ikke så mye jall for å få steam til å funke optimalt, bare å skaffe en quad-core CPU det så er du good to go.:D

 

En quad-core CPU? Tuller du? På mitt quad-core system så har jeg problemer med hakking i alle spill som jeg kjører under Steam når Steam jobber med noe i bakgrunnen.

Får å kunne kjøre Steam problemfritt må du ha en Cray XT3 eller bedre.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...