Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

17 årig HIV-bærer smittet folk.


Anbefalte innlegg

Leste nettopp en artikkel på Internett om en 17 årig HIV - smittet jenta som bevisst infiserte mannfolk med HIV. Til en av partnere sine sa hun at han var nummer 301.

 

Kan noen forklare meg (jeg er kanskje så dum, at klarer ikke å forstå) - er det så viktig å få kortvarig glede at man skal betale med livet for det? Hvorfor mannfolk vil så fort gå til seksuell kontakt med en helt eller nesten ukjent partner? Hvorfor er dere så sikker at det er trygt? Og er det så utrolig vanskelig å bruke kondom?

 

Selvfølgelig, det kanskje stemmer ikke helt med norske realitetene, det finnes en visst forskjell mellom landet mitt og Norge... Men i uansett... Jeg forstår ikke.

Endret av forglemmegei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om en jente er atraktiv og kommer til deg og prøver seg , legger ann på deg så er det ikke unormalt at det ender opp med sex

 

og mennene hun har sex med vet nok ikke at denne jenta har HIV , Hun har sikkert et slags hat mot men som gjør at hun vil smitte mest mulig menn ,

 

Skyt hun spør du meg

 

Dette alt er klart... Hun hevner kanskje til alle for at noen infisert henne... Men da kommer et nytt spørsmål - hvorfor alle rundt skal anklages? Hvorfor hevner folk til de relativt uskyldige? Bare relativt, fordi de skal egentlig også selv tenke litt mer, tror jeg.

Lenke til kommentar

Det er ulovlig å bevisst smitte noen med HIV eller AIDS.

 

Mener å huske at det var en kvinne som hadde AIDS som ble voldtatt. Hun hadde visst bedt voldtektsmannen om å ta på seg kondom gjentatte ganger på grunn av det, men han hadde ignorert det hun da. Voldtektsmannen SAKSØKTE denne kvinnen han hadde voldtatt.. lurer på hva dommen ble! :hmm:

 

Hørt den samme historien, hørte også at damen fikk erstatningskrav. Voldtektsmannen fikk dog fengsel og erstatningskrav selv pga han faktisk voldtok en kvinne.

 

/dunno if it's true

Endret av GENTorly
Lenke til kommentar

Folk er forskjellige, noen får hevntanker, mens andre som blir smittet ser det som sin livsoppgave at andre ikke blir smittet. Og hele spekteret imellom.

 

De eneste og beste middelene mot smitte er 3 ting;

Avholdenhet

Troskap i et parforhold

Dong

Skal si ærlig, at jeg vet ikke hva er dong (fant ikke i ordbok), men med andre ting er jeg helt enig! Men folk glemmer veldig ofte om det nå...

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det er helt urealistisk at ikke ÈN ENESTE av de 301 mennene har tatt hevn for skaden hun påførte dem. Det at man ikke skal slå jenter gjelder faen ikke i en slik situasjon.

Jeg fant, dessverre, ikke informasjon om hva som skjedde med henne videre.

 

Men spørsmål var hvordan hun klarte å få seks med så mye folk? Og var det ingen som brukte kondom, for eksempel? Tenkte disse mannfolk med hode eller med den andre organ (beklager, hvis jeg er stygt nå)?

Lenke til kommentar

Jeg tror ts er fra Makedonia. Der er nok loven litt annerledes.

Nei, jeg er fra Russland.

Men jeg tror folk må tenke litt selv og ikke bare stole på loven og andres anstendighet. Og i tillegg kan det være mulig at en annen ikke vet HIV - statusen sin. Hvor ofte sjekker dere det? De andre gjør det ikke oftere.

Lenke til kommentar

Hvis hun forteller til mennene at hun bevist har smittet dem med hiv så har hun ett døds ønske. Om hun ikke blir stoppet vil hun garantert møte en som vil bli litt for sint.

 

Folk som smitter andre bevist burde bli straffet hardt. De forkorter og reduserer livs kvaliteten til folk. Ligger vel nesten like under mord og langt over voldtekt på alvorlighet skalaen.

Jeg tror det er faktisk mye mer grusomt enn mord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om en jente er atraktiv og kommer til deg og prøver seg , legger ann på deg så er det ikke unormalt at det ender opp med sex

 

og mennene hun har sex med vet nok ikke at denne jenta har HIV , Hun har sikkert et slags hat mot men som gjør at hun vil smitte mest mulig menn ,

 

Skyt hun spør du meg

Disse menn skulle tenke litt selv på eget liv og helse, ikke bare stole på de andre.

Lenke til kommentar

 

Folk er forskjellige, noen får hevntanker, mens andre som blir smittet ser det som sin livsoppgave at andre ikke blir smittet. Og hele spekteret imellom.

 

De eneste og beste middelene mot smitte er 3 ting;

Avholdenhet

Troskap i et parforhold

Dong

 

Skal si ærlig, at jeg vet ikke hva er dong (fant ikke i ordbok), men med andre ting er jeg helt enig! Men folk glemmer veldig ofte om det nå...

 

 

Dong er en talemåte for kondom.

 

Jeg fant, dessverre, ikke informasjon om hva som skjedde med henne

Personlig synes jeg det er helt urealistisk at ikke ÈN ENESTE av de 301 mennene har tatt hevn for skaden hun påførte dem. Det at man ikke skal slå jenter gjelder faen ikke i en slik situasjon.

videre.

 

Men spørsmål var hvordan hun klarte å få seks med så mye folk? Og var det ingen som brukte kondom, for eksempel? Tenkte disse mannfolk med hode eller med den andre organ (beklager, hvis jeg er stygt nå)?

 

Hvis en jente flørter veldig aggressivt på mange fester / utesteder / festivaler osv så kan jeg forstå at det er så mange, må også tenke på at jenta er 17, er ofrene jevnaldrene?

 

edit: leif.

Endret av Flux1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...