Jump to content
Sign in to follow this  
HelloKjersti

Nytt Counter-Strike på trappene? (PC)

Recommended Posts

Annonse

vel, alt etter 1.6 har jo omtrent floppet så...

1.3, 1.5 og 1.6 som fortsatt sitter i hjertet

Jeg ville nok ikke si floppet... Statistikken på steam sier noe annet. Både 1.6 og CS:S spilles av flere enn noen andre spill på Steam (Bortsett fra TF2 som er gratis nå).

Steam & Game Stats

Edited by curunir

Source er ikke CS i mine øyne! CS var best i 1.5 og 1.6 og de burde stoppet der. 1.6 er fortsatt stort og CS:S ødela halve spillet i mine øyne...

Skjønner ikke hva kritikken på CSS går ut på.. Virker jo som det bare er en "ting" som er inn å si etter hva jeg ser her. Har spilt helt siden beta fasen på CS, og må ærlig si at jeg virkelig liker CSS også jeg altså..

Men igjen, prove me wrong, med *argumenter*, ikke bare de gamle "ååhhh. 1.6 ruler assa, Source er bare flopp etc etc.."

De fleste som spiller professionelt liker ikke CSS pga hitboxen er større, det er jo en beta av CS promod som er en mod til CSS som har hitboxen og granaten til 1.6. De som spiller CSS liker heller ikke granaten i 1.6 siden det er high explosive og ikke splint som i CSS.

Heller vente med nytt cs til hl3, vil heller ha et nytt spill i serien i en ny spillmotor!

-dette...source-motoren er for gammel, med mindre de går veldigdrastisk til verks. Å få følelsen av at man spiller samme spill som også minner sterkt om forgjengeren grafisk er ikke så kult. Snakker tross alt om en motor fra 2004. Greit nok at det kan oppdateres her og der, men hvor mange ganger føler man ikke at man har spilt et spill m/f.eks UE3... Nei. Nytt spill, ny motor :)

Edited by ElderScrollsinisten