Gå til innhold

Hvilket Forum emne savner vi ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja.. Jeg kan opprette en kategori for "Stoler og gafler" om noen skulle ønske? :wee:

 

Vi har allerede svært mange kategorier her på Diskusjon.no, så jeg vil foreslå du finner ut hva du eventuelt savner ved å se gjennom forumkategoriene her. ;)

 

Jeg vil forøvrig si at dette emnet er feilpostet, derfor flytter jeg dette emnet til "Tilbakemeldinger til forumet".

Lenke til kommentar

Tja.. Jeg kan opprette en kategori for "Stoler og gafler" om noen skulle ønske? :wee:

 

Vi har allerede svært mange kategorier her på Diskusjon.no, så jeg vil foreslå du finner ut hva du eventuelt savner ved å se gjennom forumkategoriene her. ;)

 

Jeg vil forøvrig si at dette emnet er feilpostet, derfor flytter jeg dette emnet til "Tilbakemeldinger til forumet".

 

Hehe, var det ironi at du kunne opprette en kategori med Stoler og galfler ? :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det han mente var at for at ett nytt kategori skal bli åpnet må det være ett behov for det. Forumet blir ofte endret, kategorier slettes, sammenslås, og nye kategorier oppstår. Alt etter behov. Om vi har ett behov for ett kategori for stoler og gafler så blir det gjort, men foreløpig er ikke behovet tilstede og trafikken er ikke stor nok til å rettferdiggjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...