Gå til innhold

Last ned Beneath a Steel Sky – helt gratis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

ikke vær så forbanna treg :)

les readme filen, er link til siden hvor du får rett verktøy

Skrevet

var litt treig ja.. er fyllesjuk og overtrøtt.. nå trenger jeg bare å finne ut hvordan jeg lagrer i spillet :p. Husker jeg har spilt det, var bare liten sak da.

Skrevet

Var jo en tidlig julegave...litt old hehe. Tror jeg gikk jennom BASS da jeg hadde min første Amiga :) skal bli morsomt å se hvor kvelende grafikken er nå mange år etter.

Ligger another world eller no sånnt også ute...prince of persia og de...Er jo nermest slutt på sånne spill :shrug:

Hmm 27% downloaded, Gleder meg til å flytte inn i nyleiligheta med den oppgraderte ADSL linja 1024/256 :roll:

Skrevet

Maa, utrolig rått! Elendig grafikk, men det oser atmosfære! :woot: Hentet det i går og angrer ikke et sekund på det (ok så har jeg bra båndbredde.. men likevel).

Readme filen var passe herpet i Wordpad, men det var ikke noe problem å finne klienten en må bruke for å loade spillet, og å finne ut hvordan jeg savet og slikt gikk raskt ved å trykke en drøss taster og se hva som skjedde :D

Skrevet

fikk det med soundblasterpakka mi, sammen med syndicate. spilte det en del, syntes alltid at den lille roboten var så morsom. (hmm, var det joey han het?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...