Gå til innhold

Mitt syn på det fleirkulturelle samfunnet


Anbefalte innlegg

I etterkant av terroraksjonen har spørsmålet om det fleirkulturelle (også kala multikulturelle) samfunnet vorte eit veldig sentralt tema. Eg har ytra meg om mange ting rundt dette, men har så langt aldri kommentert sjølve kjernen i saka: Kva meiner eg om det fleirkulturelle samfunnet?

 

Svaret er at eg er i og for seg ikkje nokon prinsippiell tilhengjar av at det er eit mål at eit samfunn skal vera fleirkulturelt. Er det i det heile så veldig mange vanlege folk som er det? Heler ikkje forstår eg at det er noko logikk i at "muslimar = mangfald". At akkurat integrasjon av muslimar er det som skaper eit positivt mangfald, vel det kan vera at det er noko eg ikkje har fått med meg, men eg kan ikkje sjå at det skaper meir mangfald enn å intregrera andre slags utlendingar. I og med at det er så pass mange som har vore ute og gjort nettopp det fleirkulturelle samfunnet til det store honnørordet etter dette, så tykkjer eg det er greitt å signalisera at eg ikkje heilt ser det slik som dei.

 

PÅ DEN ANDRE SIDA, eg støttar ikkje terror, det er det nesten ingen andre som gjer heller, men eg støttar heller ikkje diskriminering. Dersom det finst muslimar i eit område, så har dei like fullt sine grunnleggjande menneskerettar til å uttrykkja seg, praktisera si tru og til å delta i samfunnet med sine oppfatningar. Å strø rundt seg med hatefulle halvsanningar om diverse folkegrupper forstår eg ikkje meininga med. Bloggarar som skjeller ut godtruande folk som har valt å slå seg ned her i landet får sjølvsagt få ha sin ytringsfridom, men min sympati for si sak har dei ikkje.

 

Eg trur også at ordet "fleirkulturelt" hadde trengt ein del prinsippielle nyanseringar. Meiner ein at idealet er at ulike kulturar lever parallelt side om side, eller meiner ein at idealet er at alle skal miksa seg saman og danna ein framtidig blandingskultur? Og kor ulike må kulturelementa vera for til saman å utgjera fenomenet "fleirkultur"? Er det, slik ein av og til må forstå mellom linjene, spesielt islam som er opphav til slik fleirkultur, når det opptrer i Vesten? Eller er også til dømes nokre pønkarar i eit borgarleg bustadområde nok til å skapa "fleirkultur" - for å setja saka på spissen?

 

Det mest brennbare kjernespørsmålet er kanskje om staten skal opptre som "fleirkulturell", her i tydinga "fleirnasjonal"? Dersom det er dette som er den varme grauten som alle andre debattar snirklar rundt, så lat oss gå til saka og diskutera dette. Personleg er eg ikkje nokon tilhengjar av at den norske staten skal opptre som lausriven frå norsk historie og kulturarv, men eg registrerer at somme vil det, og at dei brukar trumfkortet om det fleirkulturelle samfunnet som grunngjeving for det. Sjølv om det ser veldig snilt ut, så er det ikkje det, mellom anna fordi det greier å få somme til å gje muslimske innvandrarar skulda for kjensla av tap av eigen identitet. Det er sjølvsagt heilt forkasteleg å gje ein mørkhuda nabo som knapt kan norsk og ikkje deltek i den poltiske debatten ein gong, skulda for ting som makteliten i samfunnet føretek seg. Likevel er det slik det verkar i praksis av og til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det är ej flerkultur som eftertraktas av makthavarna, utan den vita rasens död genom rasblandning.

Tro ej att det handlar om kulturutbyte, det handlar om rashygien (eller snarare positiv eugenik).

I detta fall är egenskaperna som eftertraktas brynjad hud/lågt intellekt.

Endret av Getingar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å være flerkulturell vil si at det handler ikke kun om å inkludere muslimer inn i det norske samfunnet, det er dog mer nyansert enn det. For å være et flerkulturelt samfunn trenger vi Europeere, Amerikanere, Asiater, afrikanere ect..

 

Bare for å illustrere fler-kulturismens betydning på et område kan jeg ta for meg rock som musikksjanger:

 

Rock --> Blues + Contry

Blues --> Afrikanske slavers modernisering av deres musikk kultur

Contry --> Amerikas nykommerens modernisering av folkesang

 

Samt mye nyttige språkendringer og teknologiske og vitenskaplige smeltedigler som har kommet menneskeheten til gode :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi tar inn meir folk en vi klarer å kontrolere på en fornuftig måte, har dere noe i mot det? Slutt og stem "arbeider"partiet

 

Greit nok det, men da må du nesten komme med et alternativ da...

 

Eller.. trodde du at AP var de eneste som hadde en litt for liberal innvandringspolitikk ??

 

Og ikke gidd å nevne FRP engang.. det er ikke et alternativ for mange og de er heller ikke i sitt partiprogram imot innvandring..

Lenke til kommentar

Det är ej flerkultur som eftertraktas av makthavarna, utan den vita rasens död genom rasblandning.

Tro ej att det handlar om kulturutbyte, det handlar om rashygien (eller snarare positiv eugenik).

I detta fall är egenskaperna som eftertraktas brynjad hud/lågt intellekt.

 

Da må vi importere flere øst-asiatere da, som har høyere IQ enn europeere og amerikanere på nasjonale målinger...

Lenke til kommentar

Vi tar inn meir folk en vi klarer å kontrolere på en fornuftig måte, har dere noe i mot det? Slutt og stem "arbeider"partiet

 

Greit nok det, men da må du nesten komme med et alternativ da...

 

Eller.. trodde du at AP var de eneste som hadde en litt for liberal innvandringspolitikk ??

 

Og ikke gidd å nevne FRP engang.. det er ikke et alternativ for mange og de er heller ikke i sitt partiprogram imot innvandring..

 

 

Problemet til Arbeiderpartiet er at dei har 0 og niks innvandringspolitikk, dei lar UD styre heile sjappa uten å gjøre så mye anna en og bevilge penger til det, vi har omtrent 0 kontroll på kva som faktisk kommer inn i landet.

Hadde vi gjort jobben vår hadde vi aldri hatt Mullah Krekar her..

Vi hadde også sluppet å få mye saker som Maria Amnesty blåst i trynet våres i fra tid til annen.

 

FRP har nok rasister til at et vedtak om at vi går ned til en "normal" innvandringsstruktur, som vi til dømes begynne å sjå litt av i Sverige og Danmark.

Til grads også i USA og Austraila.

 

Som politisk freelancer er vell min job mer etterpåklokskap en det å skape konstruktive ideèr :!:

 

Men her har eg faktisk forslag :p

Lenke til kommentar

Hva er kultur da?

Et sett av delte holdninger, verdier og mål som karakteriserer en gruppe.

Det vil si at vår kultur har vært i endring så lenge vi har eksistert.

 

I den tiden jeg har levd, har samfunnet (les: min kultur) endret seg radikalt. Det ville det gjort uten hjelp fra innvandring. Hvordan har vi ikke latt oss påvirke av medierevolusjonen, for eksempel? Internett er vel en mye større fare hvis vi er så redde for å bli flerkulturelle.

 

At mennesker flytter til landet vårt fra andre kulturer vil selfølgelig også påvirke vår egen kultur. Hvordan, er helt og holdent opp til oss selv.

Lenke til kommentar

Problemet til Arbeiderpartiet er at dei har 0 og niks innvandringspolitikk, dei lar UD styre heile sjappa uten å gjøre så mye anna en og bevilge penger til det, vi har omtrent 0 kontroll på kva som faktisk kommer inn i landet.

Hadde vi gjort jobben vår hadde vi aldri hatt Mullah Krekar her..

Vi hadde også sluppet å få mye saker som Maria Amnesty blåst i trynet våres i fra tid til annen.

 

Det var vel ikke helt rettferdig vel??

 

UDI er jo bare utøvende maktorgan som opererer så og si 100% etter regjeringens forskrifter...

 

Og nettopp derfor blir det et helvetes spetakkel av og til... De tenker ikke, legger ingen føringer, men går kun etter et regelverk satt av stortinget..

 

Kan jo ikke si at de gjør som de vil liksom,,, hallo..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...