Gå til innhold

HTC EVO 3D vs LG OPTIMUS 3D


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterkt å anskaffe meg en 3D mobil og da er det disse to jeg har lest mest om og hørt mest om. HTC er dyrere enn LG´s, men er det noen større forskjeller? Er den ene bedre enn den andre på noe og vice versa ? Testet LG sin i butikk, men den var ganske tung. Kom med for og imot for begge to. Kjør på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Man trenger da ikke bruke 3D hele tiden.

 

Ellers er vel HTC 2 gram tyngere.

Vist man "ikke skal bruk" 3Den, så er det vel litt dumt å bruke penger på det? :roll:

 

Det er snakk om de første mobilene med 3D, er nok ganske i ganske "beta" stadie forsatt, ergo en blir nesten en testperiode og prøvekaniner.

 

Ellers ser jeg ikke noe nytte funksjon med 3D, utenom at det er en teknologisk lokkemiddel for å tiltrekke kjøpere.

 

Som sagt, AMOLED skjermene til Samsung er bedre å bruke og se på.

Lenke til kommentar
Vist man "ikke skal bruk" 3Den, så er det vel litt dumt å bruke penger på det? :roll:
Det var ikke det jeg sa. Det jeg sa var at man ikke trengte bruke den effekten hele tiden. Poenget var altså at om effekten var plagsom så kan man fortsatt bruke menyer, kamera og alle applikasjoner i 2D som på alle andre mobiler.

 

Man får altså en god 2D mobil, men får i tillegg muligheten til å ta opp og vise bilder og video i 3D samt brukt et par spill/aplikasjoner som støtter 3D. Absolutt ingenting på mobilene som selges idag er i siste og ultimate versjon, alt vi bli bedre fremover. Om man som meg likevel er interessert i å prøve en første versjon av 3D på mobil kan det være verdt å prøve en av disse telefonene.

 

Skulle man finne ut at det ikke var noe særlig så er det bare å slutte å bruke 3D. Folk bruker vel i snitt 2-3% av funksjonaliteten på elektronikken de kjøper så det vil ikke være verdens undergang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...