Gå til innhold

Superkrefter mot skadeprogrammer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde akkurat samme reaksjon da jeg hørte om det for første gang for noen år siden. Det er ikke bare navnet som lukter, de hadde et "limited time offer - expires soon!" tilbud kontinuerlig i flere år.

 

Etter å ha undersøkt litt og funnet mye godt om produktet, kjøpte jeg det faktisk. Men så oppdaget jeg at den hadde online aktivering og var låst til én maskin (dette har visst blitt økt til to nå). Det synes jeg er greit når man selger til bedrifter, men ikke til privatbruker. Det gikk forholdsvis greit å få pengene tilbake.

Lenke til kommentar

Et meget bra program, men jeg ser at de fortsatt ikke har forbedret norsk oversettelsen sin :p

Har selv ikke brukt programmet siden jeg installerte MSE, men jeg veit at bedrifter som tilbyr PC-reparasjon har brukt dette på kunders PC'er, ettersom det kan kjøres fra en minnepinne, slik at de ikke trenger å installere noe på kundens PC.

Lenke til kommentar

SuperAntiSpyware er jo noe av det beste der ute, og før ble det i alle fall så og si alltid anbefalt her på forumet om du hadde problemer.

Og det er også et av de få programmene, som også er gratis, som nokså enkelt lar en rydde opp på en pc, som er full av all mulig spyware/adware etc.

 

Har brukt programmet i mange år nå, og er det første jeg kjører på en pc som har problemer.

Gratis versjonen fungerer helt fint, men anbefaler de personene som er i "risiko" sonen for å få mye spyware/adware etc inn på pcen, til å kjøpe fullversjonen, for da skanner den i sanntid, og holder seg automatisk oppdatert etc.

 

Uansett, virkelig et program å anbefale. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja navnet virket suspekt. Sikkert mange som styrer unnå kun pga navnet.

 

Er litt slapp på dette området da jeg stort sett bruker Linux men har en virtuell windows pc og i årevis har jeg kjørt 1 antivirus (nod,panda og nå ms SE) samt spybot SD på den. Bør jeg oppdatere og kjøre andre også eller i stedenfor gode gamle spybot?

Endret av mrs.robinson
Lenke til kommentar

 

Er litt slapp på dette området da jeg stort sett bruker Linux men har en virtuell windows pc og i årevis har jeg kjørt 1 antivirus (nod,panda og nå ms SE) samt spybot SD på den. Bør jeg oppdatere og kjøre andre også eller i stedenfor gode gamle spybot?

Spybot og AdAware har jeg vraket for mange år siden.

De var gode for ca 10 år siden , men har tapt seg temmelig mye.

 

Bruker SAS og MBAM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...