Gå til innhold

Flink med facebook? Trenger hjelp


Anbefalte innlegg

Hei og takk for at du er innom.

 

Jeg har et problem med facebook og trenger litt hjelp. Vil sette pris på om noen kan hjelpe. Problemet er som følgende:

 

Når man skal søke etter en person på facebook og bare har trykket forbokstaven på navnet så dukker det opp endel profiler nede. Jeg får opp en profil der som jeg ikke vil se "trynet" på (beklager uttrykket). Og vedkommende er neppe i min venneliste eller i noen nettverk jeg er medlem i. Så det jeg lurer på er hvordan jeg tilbakestiller de listene eller hva jeg gjør for at jeg ikke gang på gang ser profilen nesten HELT øvest i lista hver gang jeg trykket den forbokstaven. Jeg har prøvd å tilbakestille lsitene på surveren men det fungerer vist ikke. Det å blokke vedkommende har jeg også gjort, men likevel kan jeg se profilen og den dukker opp med engang jeg trykker den bokstaven. Hva gjør jeg da?

 

Hjertelig takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du vært inne på profilen til personen tidligere? Etter det jeg har erfart kommer profilen til folk jeg er oftest innom øverst når jeg søker. Tror det hjelper å slette nettleserhistorikken, cookies osv...

 

jo det stemmer, jeg har besøkt profilen tidligere. Jeg prøvde å slette nettleserhistoriekken tror jeg. Gikk inn på "Sikkerhet" og deretter slette leserlogg. Men det hjalp ikkenoe på facebook.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...