Gå til innhold

Shopping = tortur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg shopping er greit, så lenge det ikke kalles "shopping". Om noen møter meg på byen og spør om jeg er ute og "shopper" flasher et bilde av meg selv i en hvit bukse med J. Lindeberg-belte, rosa Lacoste-tskjorte med en tykk, beige cardigan hengende rundt halsen. Alt i løpet av 1 sekund.

 

Om jeg så er ute å handler klær, kan jeg til nød ha med en kompis, men det er nok.

 

Jeg er enig med TS når han skriver om ansatte i alle "hippe" klesbutikker. De er jeg redd for :nei:

 

Men det som er aller verst, er å bli med damen å handle. Det går greit de første minuttene når vi faktisk ser på klær til meg, men om hun får øye på sko er det over.

 

Hun er 20 år og har 47 par(!) sko i gangen. Ja, i gangen på hyller. Hun er i Oslo atm med ei venninne, og jeg fikk SMS i går om at hun hadde kjøpt seg 4 nye par-.-

 

Jeg kjøpte meg et par Adidas Vespa-sko for 3 år siden til 1300,-

De bruker jeg enda :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg et par Adidas Vespa-sko for 3 år siden til 1300,-

De bruker jeg enda :thumbup:

For et par sko siden da jeg skulle kjøpe noe sko fant jeg den samme typen og kjøpte de. Hvorfor bytte når du vet hva som fyller behovet?

 

Så lenge jeg handler alene synes jeg det er forferdelig, enten det er mat eller klær. Ok, klær er litt verre.

Blir stressa, sliten av alle som jobber i butikken og som alltid skal hjelpe deg. Flott at de spør meg, men det holder å spørre en gang. Når jeg sier jeg ikke ønsker hjelp, er det ikke vits å tråkke rundt som en gribb.

Huff.

 

Å ha med seg noen gjør ting mye enklere, for da har man en samtale gående, enten om det man ser etter eller andre ting, noe som holder fokuset bort fra annet tull. Dessuten spør ikke folk i butikken så mye da, man får jo allerede "hjelp" av noen.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...