Gå til innhold

Spille fra stressless. Finnes det spillestativ?


Anbefalte innlegg

Sitter i en stor og god skinn stressless stol, problemet er bare at eg må ha tastaturet i fanget og musa på armlenet. Finnes det ikke noen løsninger på dette? Prøvd å google litt men ikke lett å finne hva eg skal google. Eg har koblet til LED tven til pcen,xbox,ps3 og sitter alttid i stresslessen. Men det er når eg skal bruke tastaturet og musen eg får problem.

 

Takker får alle svar :) :)

 

PS her er bilde

 

 

post-28264-0-91895000-1312069211_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et 60cm 1x8" bord som hviler på armlenene vil gjøre susen! Husker jeg satt sånn gjennom et LAN for endel år siden. Mest komfortable LANet jeg har vært med på :)

Jeg innser at det ikke er noen pen og ryddig løsning, og sannsynligvis ikke det du er på jakt etter. Billig er det dog.

 

Et dreibart bord slik lord nuker foreslår er nok en av de enkleste løsningene som ikke bare er hobbyløsning.

Lenke til kommentar

Jeg satt mye i stressless foran pcen før, og likte veldig godt å bruke en liten krakk utenfor stolen til musen. Høyden må være lik høyden på armlenet, slik at du kan hvile albuen på stolen. De har diverse slikt på IKEA, noen er også justerbare. Tastaturet hadde jeg i fanget, og syntes det fungerte fint.

Lenke til kommentar

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20078234 supert bord til å ha musa på.

 

Tror stativ er bare no fjas, holder med ei lita brødfjøl til musa,merker du an sklir mye unna så bruk non få stifter som du fester fjøla til en matte du kan ha liggans over armlene, også har du keyboardet i fanget ditt. Slipper du flytte for mye rundt på ting skal du inn og ut av stolen.

 

Spiller du mye bør du tenke mer på hvordan du har hendan så du ikke sitter igjen med musehånd og div skader. Løkke tel!

 

PS. På hjemme-snekra løsning sparer du penger og kan heller bruke dem på en kjølebagg du kan ha energi-brusen din i! ho.. ho.. hooooo

Lenke til kommentar

Du tager en stykk mdf-plate, på ca 100*40cm

 

Og vel, that's it egentlig, legg den oppå armlenene når du sitter i stolen så har du bordplate til både mus og tastatur.(avhenger av at armlenene er store nok til at platen går over beina, ellers er det bare å kjøpe noen klosser og lime fast under på strategiske steder.

 

Er vil en enkel løsning i hvert fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...