Gå til innhold

[Løst] Kjøpe ny KODE for å aktivere w7?


Anbefalte innlegg

Hei! Etter at datamaskinen min var på reparasjon, fant jeg ut at jeg manglet aktivering`s koden for Windows 7. For at de hadde re-startet hele systemet og jeg fant ut at min tidligere kode (som var festet inne i dataen) var borte. Nå har jeg desverre en uekte w7. Derfor tenkte jeg å kjøpe en ny kode slik at jeg får ekte w7 igjen. (Home Premium) Link: Trykk!!

 

 

Så jeg vil at dere kan sjekke om det funker at jeg kjøper denne Get Genuine Online Kit og at det kommer til å funke ;)

 

 

MVH Markus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Etter at datamaskinen min var på reparasjon, fant jeg ut at jeg manglet aktivering`s koden for Windows 7. For at de hadde re-startet hele systemet og jeg fant ut at min tidligere kode (som var festet inne i dataen) var borte. Nå har jeg desverre en uekte w7. Derfor tenkte jeg å kjøpe en ny kode slik at jeg får ekte w7 igjen. (Home Premium) Link: Trykk!!

 

 

Så jeg vil at dere kan sjekke om det funker at jeg kjøper denne Get Genuine Online Kit og at det kommer til å funke ;)

 

 

MVH Markus

 

De har vell ikke lov til og ta lisens nøkkelen din?

Ring de tilbake og spør om og få den tilbake:)

 

Og viss du skal ha ny win 7 nøkkel burte du gå for en OEM versjon:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=630907

Lenke til kommentar

Har ingen kjennskap til hvordan Genuine Online Kit fungerer, men vil tro at all info du trenger kommer opp. Alternativet er å stikke innom en butikk og kjøpe seg en OEM.

 

Det er ikke så veldig avansert. Du bestiller via linken, og betaler der. Du får tilsendt en Produktnøkkel på epost om du velger dette.

 

Denne bruker til å aktivere Windows. For å skrive inn den nye nøkkelen går du bare her, og trykker på Endre produktnøkkel.

 

Da aktiverer den over internett, og alt blir bare bra.

 

020811_akt1.jpg

Lenke til kommentar

Har ingen kjennskap til hvordan Genuine Online Kit fungerer, men vil tro at all info du trenger kommer opp. Alternativet er å stikke innom en butikk og kjøpe seg en OEM.

 

Det er ikke så veldig avansert. Du bestiller via linken, og betaler der. Du får tilsendt en Produktnøkkel på epost om du velger dette.

 

Denne bruker til å aktivere Windows. For å skrive inn den nye nøkkelen går du bare her, og trykker på Endre produktnøkkel.

 

Da aktiverer den over internett, og alt blir bare bra.

 

020811_akt1.jpg

 

 

Ok takk ;) Da kjøper jeg Genuin Online Kit. Takk for all hjelp fra dere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...