Gå til innhold

Hva er det beste abonnementet i Storbritannia for meg?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå er det ikke så veldig lenge til jeg flytter til Storbritannia, så jeg begynner smålig med papirarbeidet som må til. Jeg skal selvsagt ha en mobiltelefon i Storbritannia, og derfor tenkte jeg å spørre dere vise forumbrukere.

 

Akkurat nå har jeg Onecall Faktura. Det sier veldig mye om mitt bruk av mobil. Jeg bruker altså telefonen min veldig lite, og forguder de gratis ringeminuttene jeg får.

 

Jeg vil gjerne oppsummere mine ønsker:

 

  • Veldig lavt forbruk
  • Minimal eller ingen fastpris
  • Ønske om billig datatrafikk
  • Jeg kan gjerne betale en liten fastpris for datapakker, men har ikke ønske om store datapakker
  • Billig å ringe til utlandet hadde vært foretrukket, da jeg fortsatt vil ha kontakt med hjemlandet

Abonnementer som tilsvarer Onecall eller Lebara hadde vært optimalt!

 

Så er det noen forslag?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig ville jeg gått for Vodafone.

 

SJEKK HER.

 

Det beste er vel å begynne med en 12-måndersplan. Ta en titt i menyen til høyre.

 

Vodafone er verdens nest største mobilselskap og jeg har opplevd servicen derfra som bra.

 

Som regel er kostnadene strukturert på følgende måte:

 

Prepaid: Pay as you go-abonnement, det vil si at du forhåndsbetaler og får "credits". Samme som kontantkort, egentlig.

 

Contract: 12- eller 24-månedersplan. Ringeprisene blir som regel mye lavere enn ved prepaid eller andre alternativer som ikke har bindingstid.

 

Husk at prisene på mobiltrafikk er høyere i UK enn her hjemme. Pass på at du velger en leverandør som har lav eller ingen pris på oppstarten av samtaler (gunstig hvis du bare foretar korte samtaler).

Endret av HHalling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...