Gå til innhold

Test: Silverstone Precision PS06

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SilverStone burde heller lage en romsligere utgave av FORTRESS FT01 med 1 cm bedre plass rundt hovedkortet i lengden og bredden, kvalitetsvifter og harddiskdocking.

Skrevet

Nå koster vel dette nærmere 1800,- ikke 800,-?

Det er vel kommet en Transformers-film siden de har laget denne klumpen i plast som ser ut som et transformers-tryne..

Holder meg til LianLi :)

Skrevet

Jeg hadde håpet at produsentene snart kunne lære av sine feil etter så mange år med produksjon og design av kabinetter. Det virker som om det _alltid_ er minst 2 feil per kabinett som produsenten har glemt i prosessen..

Denne gangen (for min del) er det vifte i topp samt sidedør og håpløs løsning angående festemulighet for harddiskene, selv om løsningen for filtere for viftene var et digert pluss.

Skrevet

Synes dette var litt vell dyrt i forhold til hva du får. Var ikke særlig stort. Mange detaljer er i plast og plassert slik at når du flytter pcen er det stor sannsynlighet for at du kan rive av en del eller noe lignende.. :/

Men syntes looken var litt stilig! :)

Skrevet

Kult kabinett, men altfor mange 5,25" plasser.

Neeh, kommer godt med om du har vannkjøling med tank i front eller viftestyring i tillegg til optisk drev.

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Silverstone da, dere har greid å lage et kabinett som har funksjonen til et 600 kroners kabientt og som ser ut som det koster 600 i tillegg.

Skrevet

Kult kabinett, men altfor mange 5,25" plasser.

Neeh, kommer godt med om du har vannkjøling med tank i front eller viftestyring i tillegg til optisk drev.

Jeg synes også de godt kunne droppet disse teite 5,25" plassene. En DVD og kanskje en til viftestyring holder i laaange baner for 99% av folket.

Skrevet (endret)

Hmmm.

Hvis dette kabinettet hadde stilt seg opp ved siden av Nøkken er jeg usikker hvem av dem jeg ville stappa min hardware inn i :p

Endret av StorPeder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...