Gå til innhold

Iphone4 eller Samsung Galaxy s2


Anbefalte innlegg

Så basically blir Imessage det samme som huddle og whatsapp, men begrenset til ios? Tøft, da blir det vel flere som åpner øynene for whatsapp og huddle når de innser at det er samme greia men du kan få tak i alle vennene dine med det.

Not quite. Som så ofte ellers ligger mye av verdien i Apples variant i automatikken: sender du tekstmelding til en mottager med iOS-enhet vil denne automatisk bli rutet gjennom iMessage-nettverket. Med andre ord kan man bruke telefonen akkurat som i dag – eneste endring er SMS-kostnadene som vil falle. Dette er noe ganske annet enn å aktivt gå inn for å sende meldinger gjennom et alternativt system: fiffig nok, men skal mye til for at det blir særlig utbredt.

 

Er dette nødvendigvis noen grunn til å kjøpe iPhone? Selvsagt ikke. Mange har ikke særlig mange kontakter med iOS-enheter – for de som f.eks. jobber i selskaper der alle er oppsatt med iPhone blir saken en ganske annen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nytter lite at dere har flere apps i AppStore og at menu'ene går smooth og at iPhones / iOS er litt sikrere enn Android

...

Så dere skal bare få kose dere med iPhone 4 som ikke kan gjøre en skit :!: .

ok, jeg gir meg, jeg skjønner ikke hvorfor Android er best når du igjen og igjen sier iPhone er bedre, men la gå. du vinner.

 

og til alle iPhonebrukere, dessverre har dere gjort en stor feil. kan ikke bruke telefonene deres til en skit :) tapere og bondeknøler hele gjengen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nytter lite at dere har flere apps i AppStore og at menu'ene går smooth og at iPhones / iOS er litt sikrere enn Android

...

Så dere skal bare få kose dere med iPhone 4 som ikke kan gjøre en skit :!: .

ok, jeg gir meg, jeg skjønner ikke hvorfor Android er best når du igjen og igjen sier iPhone er bedre, men la gå. du vinner.

 

og til alle iPhonebrukere, dessverre har dere gjort en stor feil. kan ikke bruke telefonene deres til en skit :) tapere og bondeknøler hele gjengen!

Er du helt drita full eller?

 

Hvor i alle dager sier jeg at iPhone 4 er bedre i det jeg sa over?

 

iPhone 4 er en helt basic og ok telefon, men å komme å si at iPhone 4 er bedre enn Samsung Galaxy S II er som å drite på leggen.

 

Ja, jeg tror også at du burde gi deg før du skyter deg enda mere i foten.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde Nexus One og gikk over til Samsung Galaxy S2. Strålende fornøyd, men bruker også en iPhone 3gs i tillegg.

 

Føler ikke at touchen er like bra som iPhone ennå. Mer presis og responsiv på iPhone. Utviklere av spill har tydeligvis optimalisert spillene sine bedre med iOS. Tar f.eks fruit ninja som et eksmpel. Har det på begge telefonene, men merker klart hvilken som flyter bedre med grafikk og touch.

 

Håper egentlig bare det blir bedre på android. iOS var tidligere ute tross alt og fått utviklerte mer i fokus der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Iphone 4 er på ingen måter bedre enn Galaxy S2, på NOEN punkter.

eh, jo. snakker vi hardware har den har beviselig høyere skjermoppløsning og batterilevetid.

Skjermoppløsningen er høyere på Iphone 4, men batteriet er dårligere.

Iphone 4: 1420mAh -- SII: 1650mAh ref

"The iPhone 4 promises 420 minutes of chat or 300 hours on standby; the Samsung Galaxy S II 540 minutes or 576 hours on standby" ref

 

Bruktprisen på iPhones er bedre enn en hvilken som helst annen telefon, det er viktig for de som bytter ofte. men det er software som teller, integrasjon med itunes er bedre, for det har ikke Android. du kan ikke kjøre iOS apps på Android, det er jo en stor showstopper. det finnes neppe noe på Android market du ikke har i Apples app store, med bedre kvalitet. utvalget av spill er feks en vits på Android i forhold til iOS, samme med feks programvare for foto, barn etc.

* Bruktpriser på telefoner vet jeg ingenting om, men har aldri hørt om noen som kjøper en brukt telefon nå til dags.

 

* Har selv brukt Itunes i 4-5 år nå med mine Ipod'er. Det å slippe å bruke Itunes er en stor fordel, da man har fri tilgang til minnet og kan bruke telefonen til å flytte filer fra f.eks. jobb eller skole og hjemme-PCen. Alle jeg kjenner med Ipoder og Iphoner (15-20 stykker) ville ha sluppet Itunes hvis de kunne velge det bort. Bare spør hvem som helst.

 

* (Først å fremst må jeg si at jeg har hatt Ipod Touch i over 3 år nå, så jeg vet veldig godt hva som ligger på App store). Utvalget av spill på Android er veldig bra. Utvalget av spill på Appstore er også veldig bra. Jeg skjønner ikke helt hva du skal med 10 000 000 apps når Android Market har alle programmene du trenger og vel så det? Kan du gi noen eksempler på hvilke apps du ville savnet om du hadde hatt Android istede for Ipod Touch/Iphone?

Jeg kan iallefall ikke finne noen...

 

Hvis du av en eller annen grunn LIKER Iphone 4 så er det individuelt.

ååååå guri, sier du det?

Du påstår jo at Samsung Galaxy SII er dårligere enn Iphone 4. Klarer du ikke se forskjellen på hva du liker og hva som er bedre?

Hardware er jo bedre, hvis du hadde giddet å lese specs'ene til telefonene hadde du lagt merke til dette. Om software'n er bedre eller ikke, er jo en smakssak da det er ingen bugs med hverken Android eller IOS.

Les testene da hvis du ikke har prøvd begge to... (Det har jeg)

 

* Bøttevis med tilbehør?! Hva da om jeg tør spørre?

dette har helt sikkert gått deg hus forbi, men utvalget av dockinggreier, airplay, airprint, vesker, futteraler etc er en smuuule bedre for iPhone enn hvilken som helst android telefon. nei ikke smule. vi kan si enormt. dette er faktisk viktig.

* Docking-greiene er en vits som ingen trenger. Hvis jeg vil spille av musikk på anlegget mitt fra min telefon, bruker jeg Bluetooth eller AUX-kabel.

Jeg kjøpte en dockingstasjon til søsteren min (hun har en Iphone 3GS) i julegave, hun bruker den ikke da det er tungvint sammenlignet med å plugge i AUX-kabelen når hun skal høre på musikk.

Kjekk å bruke som lader da, men lader til 1200 kr? ...

 

* Airprint? Hva er det? Er det behov for å printe ut ting direkte fra mobilen? Er det noen som har en printer stående, men ikke en PC/Mac? ... Idiotisk argument

Du kan jo ikke lagre dokumenter på Iphone'n din uansett! Igjen, ingen tilgang til lagringsminnet...

 

* Det finnes 1000-vis av vesker og futteraler til Android-mobiler. Det mangler ingenting og vel så det.

Det finnes mer til Iphone, ja. Men hva skal du egentlig med 10 000 forskjellige?

 

 

Jeg klarer ikke helt å se om du troller eller om du faktisk tror dette selv. Men la oss få fakta på bordet:

 

Samsung Galaxy SII har:

Mye mer RAM

Mye bedre flerkjerners-prosessor

Bedre kamera

Minnebrikke og fri tilgang til minnet

Muligheter for å spille av mange flere videofiler

Større batteri

 

 

Tester av Samsung Galaxy SII og sammenligninger mellom Iphone og SII med sitater:

http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/htc-sensation-vs-iphone-4-vs-samsung-galaxy-s-ii-942788

"And the iPhone? A straight comparison doesn't really work, because there's a different operating system, a different ecosystem and a different philosophy here. In purely hardware terms the HTC and Samsung devices are better phones, but the iPhone's edge has always been about the software, not the hardware. For many Apple fans, that means the iPhone will still be the winner here."

 

http://www.androidauthority.com/iphone-4-vs-samsung-galaxy-sii-10109/

"To us, it’s pretty obvious the iPhone 4 has met its match. However, at two-thirds of the way into its life cycle it isn’t exactly the most ‘fair’ comparison. The iPhone 5 is likely to have dual-core, and feature improvements in nearly every notable department. The iPhone is an excellent device, and was designed with the pursuit of perfection in mind. Really though, the Samsung Galaxy S II beats it in nearly every departments that count. The Galaxy S II is lighter, thinner, significantly more powerful, and light years ahead of the iPhone 4 on taking pictures and video, and has the most technologically sophisticated 4.3 inch screen on the market. Delicious."

 

http://www.knowyourmobile.com/comparisons/793393/samsung_galaxy_s_ii_vs_apple_iphone_4.html

 

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10093324

"Samsungs nye smarttelefon Galaxy S II slår iPhone 4 ned i støvlene, og gjør Samsung atter til kongen på haugen."

 

http://www.dinside.no/869079/samsung-galaxy-s-ii-%28s2%29

"Samsung Galaxy S II er rett og slett den beste telefonen vi har testet."

 

http://www.amobil.no/artikler/samsung_galaxy_s_ii_s2/97817

"Med Galaxy S2 i9100 er Samsung atter kongen på haugen."

 

http://www.dinside.no/868628/forsteinntrykk-samsung-galaxy-s-ii

"Markedets råeste telefon akkurat nå."

Endret av bondegutt1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vil ta tak i et par punkter der du tar feil:

Iphone 4 er på ingen måter bedre enn Galaxy S2, på NOEN punkter.

eh, jo. snakker vi hardware har den har beviselig høyere skjermoppløsning og batterilevetid.

Skjermoppløsningen er høyere på Iphone 4, men batteriet er dårligere.

Iphone 4: 1420mAh -- SII: 1650mAh ref

"The iPhone 4 promises 420 minutes of chat or 300 hours on standby; the Samsung Galaxy S II 540 minutes or 576 hours on standby" ref

Vi er enige om at iPhone 4 har bedre skjermoppløsning.

Når det gjelder batteriet, så er det snakk om batterilevetid - hvor lenge man kan bruke telefonen på en full lading - ikke hvor lang standby-tid produsentene lover eller hvor stort batteriet er. SGS2 Drar mer strøm enn iPhone 4, og har i følge alle tester jeg har sett dårligere batteritid.

http://blog.gsmarena.com/showdown-samsung-galaxy-s-ii-stars-in-our-browsing-battery-life-championship-not-so-brightly/

http://blog.gsmarena.com/samsung-i9100-galaxy-s-ii-does-8-hours-and-5-minutes-of-video-playback-on-a-single-charge/

Merk at dette er direkte sammenligningstester, der man setter telefonene til å gjøre nøyaktig de samme tingene.

 

* Bruktpriser på telefoner vet jeg ingenting om, men har aldri hørt om noen som kjøper en brukt telefon nå til dags.

Anbefaler deg å ta en titt på finn.no eller lignende...

 

* Har selv brukt Itunes i 4-5 år nå med mine Ipod'er. Det å slippe å bruke Itunes er en stor fordel, da man har fri tilgang til minnet og kan bruke telefonen til å flytte filer fra f.eks. jobb eller skole og hjemme-PCen. Alle jeg kjenner med Ipoder og Iphoner (15-20 stykker) ville ha sluppet Itunes hvis de kunne velge det bort. Bare spør hvem som helst.

Det er absolutt ingen ting som hindrer en iPhone-bruker i å flytte filer fra jobb/skole til hjemme-PC uten å bruke iTunes, det handler kun om å installere en liten app på iPhone for dem som måtte ha bruk for dette. Dette gjør jeg enkelt selv med min 1. generasjons iPhone, og Dropbox eller Air Sharing.

 

* (Først å fremst må jeg si at jeg har hatt Ipod Touch i over 3 år nå, så jeg vet veldig godt hva som ligger på App store). Utvalget av spill på Android er veldig bra. Utvalget av spill på Appstore er også veldig bra. Jeg skjønner ikke helt hva du skal med 10 000 000 apps når Android Market har alle programmene du trenger og vel så det? Kan du gi noen eksempler på hvilke apps du ville savnet om du hadde hatt Android istede for Ipod Touch/Iphone?

Jeg kan iallefall ikke finne noen...

Jeg ville først og fremst savnet sikkerheten mot "drittvare", som er ganske fraværende i Android Market...

Ellers så er det udiskutabelt at utvalget er bedre i App Store, noe de fleste anser som en fordel, og de aller fleste er enige om at kvaliteten gjennomgående er høyere.

 

 

* Docking-greiene er en vits som ingen trenger. Hvis jeg vil spille av musikk på anlegget mitt fra min telefon, bruker jeg Bluetooth eller AUX-kabel.

Jeg kjøpte en dockingstasjon til søsteren min (hun har en Iphone 3GS) i julegave, hun bruker den ikke da det er tungvint sammenlignet med å plugge i AUX-kabelen når hun skal høre på musikk.

Kjekk å bruke som lader da, men lader til 1200 kr? ...

For min egen del bruker jeg en dock hver gang jeg lader min iPhone, så folk er åpenbart forskjellige - noe du ikke evner å innse.

Dessuten, å bruke iPhone med en dockingløsning ifb. med et OK stereoanlegg vil gi enda bedre lydkvalitet, da dockingporten har et line-out signal, som vil være renere enn det som har gått gjennom den innebygde hodetelefonforsterkeren i iPhone. Dessuten, det finnes ganske mange "hybelanlegg" som har innebygget iPhone/iPod-dock - og det kjekke er at den lader samtidig som man spiller musikk og kan styre skifte av sang, osv. via fjernkontrollen til anlegget.

 

* Airprint? Hva er det? Er det behov for å printe ut ting direkte fra mobilen? Er det noen som har en printer stående, men ikke en PC/Mac? ... Idiotisk argument

Du kan jo ikke lagre dokumenter på Iphone'n din uansett! Igjen, ingen tilgang til lagringsminnet...

Igjen, du innser ikke at fok kan ha forskjellige behov og bruker enhetene på forskjellig måte. Ja, noen har behov for å printe direkte fra telefonen eller nettbrettet.

Og jo, man kan lagre dokumenter på iPhone. Man kan også redigere eller opprette dokumenter på iPhone, det være seg tekstbaserte dokumenter, regneark eller presentasjoner. Noen ganger kan det da være hendig å kunne skrive ut, uten å gå veien om en Mac/PC.

 

* Det finnes 1000-vis av vesker og futteraler til Android-mobiler. Det mangler ingenting og vel så det.

Det finnes mer til Iphone, ja. Men hva skal du egentlig med 10 000 forskjellige?

Det finnes også hundrevis av ulike modeller av Android-telefoner, så det interessante blir vel hvor hvor mange forskjellige futteraler som finnes til hver telefonmodell.

 

Jeg klarer ikke helt å se om du troller eller om du faktisk tror dette selv. Men la oss få fakta på bordet:

 

Samsung Galaxy SII har:

Mye mer RAM

Mye bedre flerkjerners-prosessor

Bedre kamera

Minnebrikke og fri tilgang til minnet

Muligheter for å spille av mange flere videofiler

Større batteri

Egentlig ikke spesielt imponerende med tanke på at du sammenligner med en telefon som er mer enn ett år gammel, men et par av disse punktene er grunnen til at jeg for tiden heller anbefaler folk å vente til iPhone 5.

De to-tre siste punktene er imidlertid rimelig irrelevante, da man ikke har fri tilgang til hele "minnet" eller filsystemet på en stock Android-telefon, da det finnes apps for iOS som spiller av de fleste videofiler, og da det er batteritiden (ikke batteristørrelsen) som er viktig.

 

Tester av Samsung Galaxy SII og sammenligninger mellom Iphone og SII med sitater: <snipp>

Intet nytt under solen, en topptelefon som kom på markedet helt nylig skal ha bedre hardware enn en telefon som kom på markedet for over ett år siden. SGS2 får smykke seg med tittelen "kongen på haugen", enn så lenge, men vi vet alle at dette vil være en kortvarig glede. Så får vi se, når iPhone 5 snart kommer med mer RAM, mye bedre flerkjerners-prosessor og bedre kamera enn gode gamle iPhone 4... ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Til trådstarter..

 

Anbefaler deg og lese sgs2 tråden og se hvor mange som er strålende fornøyd med bytte fra iphone til samsung galaxy s2... :)

Ehh...anbefaler ingen å lese 415 sider som for det meste handler om hvilke custom ROMs som er de hotteste denne uka, og ulike problemer folk har med SGS2... ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tenk litt over hvordan dere formulerer dere, er dere snille. Vi stiller krav til innleggets innhold og tone, og mange innlegg her er på kanten til hva jeg ønsker å tillate. Tråden blir holdt øye med og videre tull slettes uten varsel, samt at forfatteren risikerer strengere reaksjoner.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Lenke til kommentar
Så får vi se, når iPhone 5 snart kommer med mer RAM, mye bedre flerkjerners-prosessor og bedre kamera enn gode gamle iPhone 4...

 

Men blir det slik som den sgs2 vs iphone4 vs ipad2 testen på den videoen jeg linket, at sgs2 blir å slå iphone5 på nettgreia siden den bruker samme chip or whatever som ipad2?

 

forresten slutter neppe samsung heller å lage telefoner, så... det kommer alltid nye telefoner fra alle sammen. så det blir litt teit å dykke inn i en "det kommer bedre telefoner"greie når vi snakker om sgs2 vs iphone4 spesifikt.

Lenke til kommentar

SGS2 har bedre spesifikasjoner på papiret enn iPhone 4. I bruk synes jeg likevel at iOS vinner. Det er rett og slett et bedre operativsystem for oss som vil at alt bare fungerer.

 

Med mindre en ikke har et behov for å drasse med seg videofiler på telefonen så ser jeg ingen grunn til å ha mer lagringsplass og støtte for minnekort. Musikk "strømmes"/lagres lokalt fra Spotify e.l., og andre filer laster man opp og ned fra Dropbox e.l.

 

iTunes er som regel en liten nedtur, og jeg bruker ikke iTunes til noe annet enn backup og oppgradering og det klarer iTunes strålende. Behovet for dette faller jo likevel bort i iOS 5 da man kan få automatisk backup av telefonen til iCloud (den nye nettsky-tjenesten til Apple), samt at oppgradering av telefonen kan gjøres på selve telefonen (som på eks. HTC Desire). Dessuten installeres også programmer automatisk på iPhone og iPad, uten at de er koblet på, hvis man laster dem ned i iTunes (hvis man har iOS 5 og nyeste iTunes beta).

 

For min del: Automatikk over konfigurasjonsmuligheter. iOS 5 er et mye bedre alternativ for en som har fått nok av å knote med installering og konfigurasjonsinnstillinger.

 

Liker man derimot å endre på stil, flashe nye ROMs og tweaking av telefonen sin så er jeg ikke i tvil om at Android er det beste.

Endret av spacemonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del: Automatikk over konfigurasjonsmuligheter. iOS 5 er et mye bedre alternativ for en som har fått nok av å knote med installering og konfigurasjonsinnstillinger.

 

Liker man derimot å endre på stil, flashe nye ROMs og tweaking av telefonen sin så er jeg ikke i tvil om at Android er det beste.

 

Nå er det vel heller slik at mange av de som har en Android telefon syntes det er gøy å tilpasse/endre telefonen sin, og ikke minst; har mulighet til å gjøre det.

 

Med en Android telefon er det ikke behov for å knote med installering og instillinger. Det er ikke tilfelle. Telefonen kan fint brukes slik den leveres rett ut av esken.

 

Noe er faktisk enklere og raskere enn på iPhone. Bare det å slå av Wi-Fi osv er enklere. ("notification bar" på Android, som Apple nå ser ut til å kopiere). Eller rett og slett legge det som en widget (knapp) på hjemmesiden. Slipper å trykke seg igjennom instillinger som det gjøres på iPhone.

 

Mitt poeng er at Android ikke ligger noe tilbake i forhold til iOS, og at man ikke må være teknisk begavet for å få en god opplevelse. Får en flott brukeropplevelse -rett ut av esken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har sagt det mange ganger før og sier det igjen... 99% av de som kjøper mobiler med Android er ikke slik som den promillen av brukere du finner her inne som liker og teste ut diverse rom og tweaks til mobilen sin..

 

Er ganske sikker på at alle de "vanlige" brukere som kjøper en Android mobil er like så fornøyd som de ville vært med en iOS mobil!

Lenke til kommentar

Enda usikker på hva iphone kan gjøre som n95 ikke gjør?

 

- Se Premier League live når man er på farten, via TV2sumo

- Bruke telefonen som trådløst modem

- Få tilgang på jobbservere

- Videochatte med venner/familie/kolleger over Skype

- Holde styr på hvor vennene dine befinner seg ;)

- Redigere bilder

- Redigere video

- Tippe rett fra mobilen

- Se på trailere til filmer du lurer på å se

- Sjekke om flyet er i rute

- Være en "treningskamerat"

- Bli brukt som en virtuell gitarforsterker

- Kjapt få noen gode matforslag

- Forberede deg til båtførerprøven

osv.

 

Dette er hvertfall noe av det jeg kunne tenke meg, og ser på som en fordel iphone har ovenfor nokia n95;P Er riktignok ganske sikker på at Android kan levere noe av det samme på de fleste punktene. Har selv en nokia e71 i dag, og skal kjøpe telefon til høsten. Lurer da mer på hvilke oppgaver Android kan løse, som ikke iPhone kan? (Vurderer SGS2 sterkt). Prøvde på å få svar på det i en annen tråd her, men det ble desverre kun besvart med useriøs fanboy-snakk som, for å si det rett ut, var heller uinteresant (og feil!).

Lenke til kommentar

Den lista kan egentlig passe til hvilken som helst Symbian mobil :whistle: Android/iPhone - Jeg er bruker av begge - liker begge- og begge har både sine fordeler og ulemper. Jeg bruker Android/GSII uten root ++++ original out of box - og det samme med iPhone. Sist jeg gjorde noe med iPhone, var 1 gen, da den måtte jailbrakes for å kunne brukes.

 

De fleste jeg kjenner bruker Android originalt. Dette forumet tiltrekker seg jo "spesiellt" interesserte, og ikke akkurat overflod av "hvordan slå på mobilen" ...

Lenke til kommentar

Ja, det er nok en god del over middels interesserte her ja;) Vil si at jeg selv også er det, selv om jeg nå sitter med en god gammel traver. Har vegret meg lenge på å gå tilbake til touch etter meget dårlige erfaringer med tidlige HTC modeller (som riktignok hadde håpløse windows mobile som ikke kan sammenlignes med Android eller iOS). På e71 har alt rett og slett bare fungert som det skal, men begynner nå å savne en del funksjonalitet som ios og android tilbyr. Har hatt iPad2 siden første dagen den kom ut (og hadde også ipod touch for noen år siden), så vet hva iOS tilbyr. Men så er det nysgjerrigheten som gjør at jeg godt kunne tenkt meg å teste ut android ordentlig - sliter bare med å finne gode nok argumenter når jeg vet at kalender o.l. på en iPhone5 vil snakke godt med iPad og mac... Og har enda ikke funnet noe ekstraordinært som Android gjør som iPhone ikke kan gjøre??

 

(Men å "påstå" at iOS ikke gjør mer enn hva en symbian gjør - det kan jeg skrive under på at er feil ;) )

Lenke til kommentar

Det android gjør som iphone ikke kan er customization rett og slett, og såklart å slippe itunes og operere som et os du ikke blir bundet til.

 

Å kjære iphone blir som en dårlig mellomtrinnet mellom n95 og sgs2 slik jeg ser det. Altså poengløst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enda usikker på hva iphone kan gjøre som n95 ikke gjør?

 

- Se Premier League live når man er på farten, via TV2sumo

- Bruke telefonen som trådløst modem

- Få tilgang på jobbservere

- Videochatte med venner/familie/kolleger over Skype

- Holde styr på hvor vennene dine befinner seg ;)

- Redigere bilder

- Redigere video

- Tippe rett fra mobilen

- Se på trailere til filmer du lurer på å se

- Sjekke om flyet er i rute

- Være en "treningskamerat"

- Bli brukt som en virtuell gitarforsterker

- Kjapt få noen gode matforslag

- Forberede deg til båtførerprøven

osv.

 

Dette er hvertfall noe av det jeg kunne tenke meg, og ser på som en fordel iphone har ovenfor nokia n95;P Er riktignok ganske sikker på at Android kan levere noe av det samme på de fleste punktene. Har selv en nokia e71 i dag, og skal kjøpe telefon til høsten. Lurer da mer på hvilke oppgaver Android kan løse, som ikke iPhone kan? (Vurderer SGS2 sterkt). Prøvde på å få svar på det i en annen tråd her, men det ble desverre kun besvart med useriøs fanboy-snakk som, for å si det rett ut, var heller uinteresant (og feil!).

 

Basically alt du skriver på lista di pluss åpenhet mtp kustomisering av alt du vil, fra kernel fw til mods osv, pluss bedre skjer., hastighet og generell hardware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...