Gå til innhold

Iphone4 eller Samsung Galaxy s2


Anbefalte innlegg

Iphone 4 er på ingen måter bedre enn Galaxy S2, på NOEN punkter.

jeg kan med største selvfølgelighet nevne to punkter som objektivt sett er bedre på iPhone 4:

1) Bedre skjermoppløsning

2) Bedre batteritid

 

 

Resten av innlegget ditt unnlater jeg å kommentere, da det kun går på dine subjektive oppfatninger, som mange har andre oppfatninger om - og i tillegg dine totalt usaklige personangrep.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermslide, programåning.. alt som innebærer bruk av touch-skjerm. Prøv en iPhone4 opp imot en Android, så skjønner du hva jeg mener. Hvilken telefon jeg har erfaring fra? de fleste nye HTC telefoner, Galaxy S og S2, den nye LG telefonen jeg ikke husker navnet på i farta, men i hovedgrunn telefoner med Adroid installert på. Men klart, de nye galaxy-telefonene har mye bedre skjerm enn det iPhone har.

 

Edit: skrivefeil

Endret av minigrill
Lenke til kommentar

"Problemet" er offtopic, da det ikker eksisterer på en Samsung Galaxy S2. Kanskje du heller burde komme med noen aktuelle argumenter?

 

Rart at du merker det så godt. Min sønn har forresten en iphone4. Skjønner ikke helt hvor du får det fra at den skal føles så mye raskere. Men det virker som om at det ikke nytter, uansett hva man skriver. iphone4 er liksom best uansett, i noens øyne...

 

Det er som å snakke om vitenskap med en religiøs: De bare lukker øynene, holder for ørene og NEKTER å godta at det finnes andre alternativer.

 

Deres tap

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Iphone 4 er på ingen måter bedre enn Galaxy S2, på NOEN punkter.

eh, jo. snakker vi hardware har den har beviselig høyere skjermoppløsning og batterilevetid. når det gjelder fargestikk har s2 forbedret seg fra s1, men Apple er nok best fortsatt unntatt på sortnivå. hvit er feks ikke amoleds sterke side. samme med levetid på skjerm og fargekvalitet over tid, der vil amoled også tape, samme problem som plasma. bruktprisen på iPhones er bedre enn en hvilken som helst annen telefon, det er viktig for de som bytter ofte. men det er software som teller, integrasjon med itunes er bedre, for det har ikke Android. du kan ikke kjøre iOS apps på Android, det er jo en stor showstopper. det finnes neppe noe på Android market du ikke har i Apples app store, med bedre kvalitet. utvalget av spill er feks en vits på Android i forhold til iOS, samme med feks programvare for foto, barn etc.

Hvis du av en eller annen grunn LIKER Iphone 4 så er det individuelt.

ååååå guri, sier du det?

Er du tilbakestående?!

herregud. du setter virkelig standarden for Android fanboys hva...

* Bøttevis med tilbehør?! Hva da om jeg tør spørre?

dette har helt sikkert gått deg hus forbi, men utvalget av dockinggreier, airplay, airprint, vesker, futteraler etc er en smuuule bedre for iPhone enn hvilken som helst android telefon. nei ikke smule. vi kan si enormt. dette er faktisk viktig.

Herregud det er jo som om du er religiøs og Apple er din gud, naivitet uten like

fanboy, du må bare akseptere realitetene. galaxy s2 er ikke en bedre telefon enn noen gamle greier fra Apple, sånn er det bare... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
integrasjon med itunes er bedre, for det har ikke Android.

 

Nei. For du kan drag and drop som om tlf er en usbpinne i stedet. Så du SLIPPER bruker itunes. Hvordan er å slippe unna itunes noe negativt :o ?

 

Accessories er kanskje viktig for deg. Jeg trenger ikke accessories, har aldri hatt det til noen telefon. Har hatt bluetooth-earpiece til en nokia for noen år siden, men thats about it.

 

Apps aner jeg ikke, har ikke brukt iphone eller sgs2 i overkant av de to årene jeg hadde trengt for å vasse gjennom applikasjonene de to kan tilby. Jeg vet at jeg finner de appsa jeg kan tenke meg kan muligens være brukbare på market, det er liksom ikke noe jeg sitter og tenker "faen det skulle jeg hatt...".

 

Ellers så har jo android dette med custom roms, forandring av telefonens utseende (ikke rosa veske rundt telefonen jeg mener, men mer sånn... homescreen, widgets, osv), og slike fordeler.

 

Jeg vet ikke, jeg ser ingen fordeler med ihpone4 over sgs2 selv. Men jeg har ikke brukt iphone4 særlig mye heller.

Lenke til kommentar

Iphone 4 er på ingen måter bedre enn Galaxy S2, på NOEN punkter.

eh, jo. snakker vi hardware har den har beviselig høyere skjermoppløsning og batterilevetid. når det gjelder fargestikk har s2 forbedret seg fra s1, men Apple er nok best fortsatt unntatt på sortnivå. hvit er feks ikke amoleds sterke side. samme med levetid på skjerm og fargekvalitet over tid, der vil amoled også tape, samme problem som plasma. bruktprisen på iPhones er bedre enn en hvilken som helst annen telefon, det er viktig for de som bytter ofte. men det er software som teller, integrasjon med itunes er bedre, for det har ikke Android. du kan ikke kjøre iOS apps på Android, det er jo en stor showstopper. det finnes neppe noe på Android market du ikke har i Apples app store, med bedre kvalitet. utvalget av spill er feks en vits på Android i forhold til iOS, samme med feks programvare for foto, barn etc.

Hvis du av en eller annen grunn LIKER Iphone 4 så er det individuelt.

ååååå guri, sier du det?

Er du tilbakestående?!

herregud. du setter virkelig standarden for Android fanboys hva...

* Bøttevis med tilbehør?! Hva da om jeg tør spørre?

dette har helt sikkert gått deg hus forbi, men utvalget av dockinggreier, airplay, airprint, vesker, futteraler etc er en smuuule bedre for iPhone enn hvilken som helst android telefon. nei ikke smule. vi kan si enormt. dette er faktisk viktig.

Herregud det er jo som om du er religiøs og Apple er din gud, naivitet uten like

fanboy, du må bare akseptere realitetene. galaxy s2 er ikke en bedre telefon enn noen gamle greier fra Apple, sånn er det bare... :)

Ok, skal svare på noe av det du sier her.

 

1. Høyere oppløsning har lite å si når kvaliteten på resten av skjermen på iPhone 4 er dårlig i forhold til skjermen på Samsung Galaxy S II.

 

Om dere bruker dette argumentet, så kan jeg jo si at skjermen på Galaxy S II er mye bedre enn skjermen på iPhone 4 siden skjermen er større på Galaxy S II.

 

Og når det kommer til batteritid. Du vet at iPhone 4 har så store mangler av funksjoner, valgmuligheter og andre ting at det er jo ingen overaskelse at iPhone 4 bruker lite strøm. Det blir jo som å sammenligne en sliten BMW 320i mot en Ferarri 360 Modena. Blir jo litt galt å klage på at Ferarri'en bruker mye mere drivstoff enn det BMW'en gjør om du har en slik bil.

 

Ehm, du babler om levetid på skjerm og fargekvalitet over tid, der vil amoled også tape, samme problem som plasma. Er du helt fjern eller?

 

Du vet at AMOLED skjermer og Super AMOLED skjermer er forskjellige?

 

LOL, snakk om å drite seg fullstendig ut med å slenge enn hel masse piss som du definitivt ikke har peiling på :!: .

 

Integrasjon med iTunes er bedre sier du?

 

Hva faen skal man med iTunes når man ikke trenger å bruker et tregt, bloated og bugget skitprogram på PC'en for å kunne bruke en Android telefon 100% fullt ut?

 

Det er mye bedre å kunne gjøre alt sammen uten et eneste PC program. Og dermed er Android MYE bedre og MYE enklere.

 

Du kan ikke kjøre iOS apps på Android, det er jo en stor showstopper sier du. Ja, men du kan jo heller ikke kjøre Android apps på iOS, så er jo en MEGET stor showstopper da :!: .

 

Også sier du dette: det finnes neppe noe på Android market du ikke har i Apples app store, med bedre kvalitet. Feil, for vi har MAAAAAAAAASSSSSSSE vi kan installere som dere en gang ikke får lov av Steve Jobs til å installere. Så ikke kom her å snakk om at dere har bedre kvalitet på AppStore, for det er ikke rett.

 

Kan dere installere en annen og MYE bedre musikk (MP3) spiller med enormt mange gode funksjoner og muligheter?, kan dere installere en annen video spiller som støtter mange flere film formater som kjører filmene dine rett i fra telefonminnet?, kan dere installere en annen fullverdig nettleser som faktisk grisebanker Safari i iOS?, kan dere installere en annen e-post leser som er bedre en den vanlige i iOS?, kan dere installere andre home launchere som gjør at dere kan forandre på hvordan hjemmeskjermen deres kan være?, kan dere installere et YouTube program som kan laste ned YouTube filmer i 720p og 1080p?.

 

Kan dere installere flash på iPhone 4?, kan dere installere et Equalizer program (noen musikk program til Android har også dette med som standard) som kan forandre på alle lydfrekvensene som gjør at lyden blir MYE bedre i fra iPhone 4?, kan dere installere et annet SMS / MMS program på iPhone 4?, kan dere installere andre tastaturer på iPhone 4?, kan dere installere et program på iPhone 4 som kan ta backup av hele telefonen uten å måtte bruke en PC?, og kan dere installere et program som Tasker på en iPhone 4?.

 

Alt dette over er umulig på iPhone 4 mens alt dette er mulig å gjøre på en Android telefon. Og derfor er mulighetene og alt annet mye bedre på Android telefoner over iPhone 4 / iOS 5.

 

Så til slutt så sier du dette: utvalget av spill er feks en vits på Android i forhold til iOS, samme med feks programvare for foto, barn etc. LOL, hva er vitsen med en masse utvalg av spill til iPhone 4 når skjermen på iPhone 4 er LOL 3.5 tommers dverg størrelse :!: .

 

Halve vitsen er jo borte med spilling på en så liten skjerm. Og utvalget av foto programmer er meget bra på Android. Er bare du som har gjort en slapp jobb med å søke etter foto programmer der.

 

Og det stemmer det at Android ikke har så mye barne programmer. Men så er ikke Android telefoner noen barnetelefoner heller. Vi alle vet jo at mange barn bruker iPhones, så kommer jo ikke som en overaskelse på at det finnes mere av det for iPhones.

 

2. Ehhh, du setter jo en meget god standard på at iPhone fansen ikke vet hva dem snakker om og samtidig har null peiling på hva teknologi er og på hva teknologi kan bli brukt til i smart telefoner i dag.

 

3. Dockingstasjoner, vesker og futteraler finnes det nok av til Samsung Galaxy S II f.eks. Er ikke vits med unødvendig mye av det heller.

 

4. Samsung Galaxy S II knuser alt som har med alle iPhones tilsammen å gjøre totalt sett sønder og sammen. Sånn er det bare. Og slikt er det bare når absolutt alle tester sier dette også.

Begynner å lure om helgea troller bare. Galaxy S II sin skjerm er overlegent bedre enn iPhone sin, selv om den har noe lavere oppløsning.

akkurat, s2 er bedre selv om den er dårligere. makes sense :) her begynner det å komme innrømmelser gitt :)

Vel, om du ikke er helt på bærtur ute i gokk, så vet du at Samsung Galaxy S II knuser iPhones i alt. Og alle tester bekrefter dette, så du kan lyge så mye du bare vil. Men fanboyismen din har vi faktisk godt av da, fordi en god latter forlenger livet.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, om du ikke er helt på bærtur ute i gokk, så vet du at Samsung Galaxy S II knuser iPhones i alt. Og alle tester bekrefter dette, så du kan lyge så mye du bare vil. Men fanboyismen min har vi faktisk godt av da, fordi en god latter forlenger livet.

Fixed

Skal si at du virkelig imponerer med dine fantastiske svar tilbake må jeg si.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...