Gå til innhold

Må man virkelig RINGE Microsoft for å bli kvitt Xbox Live Gold?


Nedward

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Hvor ringer jeg og når? Helt håpløst system jo...

Forholdsvis sikker på at de har forandret på dette siden tråden ble opprettet. Avslutta mitt abbonement på høsten i fjor og behøvde aldri å ringe noen. Husker ikke akkurat hvor jeg gjorde det, men vil gjette nettsidene dems.

Lenke til kommentar

Forholdsvis sikker på at de har forandret på dette siden tråden ble opprettet. Avslutta mitt abbonement på høsten i fjor og behøvde aldri å ringe noen. Husker ikke akkurat hvor jeg gjorde det, men vil gjette nettsidene dems.

 

Det var forferdelig tungvint, Xbox ville først ha meg til å vente en måned, pga at de endret epostadressen min helt vilkårlig slik at jeg ikke fikk cansellert. Endringen av eposten ville tatt en måned. Først sa de at kundeservice var stengt etter 1 pacific time, så havnet jeg på en Microsoft side, der jeg kunne bli oppringt, men samtidig sa de at de ville gi all info til datterselskaper og partnere, og attpåtil ville de ha de siste sifrene på kreditkortet mitt. Noe de sef ikke fikk.

 

Hallo, det er det samme som å si at de kan bestille hva som helst i mitt navn senere.....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jaha. Jeg har gjort det selv, det var ikke komplisert i det hele tatt.

 

Jeg måtte snakke med support, de nektet å la meg slutte ved å huke av månedlig betaling. Måtte snakke med support også. Tror det var fordi jeg hadde byttet telefonnr i mellomtiden.

 

Merkelig at de lar deg slutte så enkelt da, mens jeg blir bedt om å oppgi epost, kontonr og adresse og telefonnr.

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Jeg måtte snakke med support, de nektet å la meg slutte ved å huke av månedlig betaling. Måtte snakke med support også. Tror det var fordi jeg hadde byttet telefonnr i mellomtiden.

 

Merkelig at de lar deg slutte så enkelt da, mens jeg blir bedt om å oppgi epost, kontonr og adresse og telefonnr.

 

Jeg også gjorde dette, men jeg gjorde det via xboxen. Gikk inn på betalingsopplysningene og huket bort automatisk fornyelse, og når liveabb var over så kunne jeg fjerne kortopplysningene som lå inne ;)

Lenke til kommentar

Er ihvertfall ute av månedlig betaling nå... Jeg har nesten ikke brukt Xbox online spilling med unntak av Modern Warfare 3. Var ikke noe særlig morsomt, hadde vært morsommere om det var noen jeg kjente IRL online, men bare lysestemmede drittunger der. Det klarer jeg meg uten.

 

Nå spiller jeg for det meste Xcom Enemy Unknown storymode og Assasins Creed3. Har masse igen av Skyrim også, men det har jeg gått lei....

 

Et annet strategispill jeg spiller av og til er R.U.S.E storymode...

 

Men har inget bruk for Live/Online spilling.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min LIVE går ut den 15. juni og jeg ser ingen grunn for å fortsette med det. Når jeg må kjøpe tilgang for å komme meg forbi en paywall for å få tilgang til basiske funksjoner som er gratis på andre maskiner som demoer, Netflix, online osv. Er LIVE noe dritt. Det eneste de serverer meg er apps jeg ikke bruker som er gratise på andre steder.

 

Noe morsomt er at på bursdagen fikk jeg 20 MS poeng fra Microsoft. De bryr seg virkelig om meg. Hos Sony fikk jeg en dag helt tilfeldig 10$.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min LIVE går ut den 15. juni og jeg ser ingen grunn for å fortsette med det. Når jeg må kjøpe tilgang for å komme meg forbi en paywall for å få tilgang til basiske funksjoner som er gratis på andre maskiner som demoer, Netflix, online osv. Er LIVE noe dritt. Det eneste de serverer meg er apps jeg ikke bruker som er gratise på andre steder.

 

Noe morsomt er at på bursdagen fikk jeg 20 MS poeng fra Microsoft. De bryr seg virkelig om meg. Hos Sony fikk jeg en dag helt tilfeldig 10$.

 

Ja, Sony donerer sikkert penger til brukerne sine fra tid til annen. :wee:

Lenke til kommentar

Min LIVE går ut den 15. juni og jeg ser ingen grunn for å fortsette med det. Når jeg må kjøpe tilgang for å komme meg forbi en paywall for å få tilgang til basiske funksjoner som er gratis på andre maskiner som demoer, Netflix, online osv. Er LIVE noe dritt. Det eneste de serverer meg er apps jeg ikke bruker som er gratise på andre steder.

 

Noe morsomt er at på bursdagen fikk jeg 20 MS poeng fra Microsoft. De bryr seg virkelig om meg. Hos Sony fikk jeg en dag helt tilfeldig 10$.

 

Du trenger ikke betale for å ha netflix osv på xboxen (foruten abb hos netflix), og onlinedelen til xboxen er mange ganger bedre enn til ps3 feks :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...