Gå til innhold

Hva er det neste store?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tablet PC kommer til å havne i samme sjanger som Betamax: En god ide, men ikke noe mer.

Enig. Det er som å gå fra klapp-telefon til ikke-klapp telefon. Dvs. en tenkt klapptelefon på 2x5x10 cm har 5x10 cm til skjerm + 5x10 cm til tastatur. (ser bort fra baksiden) En vanlig telefon med samme størrelse må skvise både tastatur og skjerm inn på samme 5x10cm flaten. Klapptelefoner og vanlige bærbare også beskyttet tastatur og skjerm når de er sammenklappet. Jeg ser ikke bort fra at tablet-PC'er må transporteres med lokk eller i stiv koffert for å beskytte skjermen. Dermed er litt av portabilitets-hensikten borte. Ergo: Klapp og vanlig bærbar PC er mest praktisk mens tablet PC og ikke-klapp-telefoner dør ut etter hvert.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Min knapp holder jeg på enda mindre mini-PC'er til stue-bruk og harddisker med trådløs nettverks-tilknytning for hjemmenettverk og portabilitet. Slike disker vil sikkert også bli mulig å bruke som passive web/ftp-servere og til trådløs overføring av data mellom harddisken og digitalkamera, mobilen, mini-PC'en osv.

Lenke til kommentar

Den store nye tingen er vel "penis anlargment pills that works, 100% garanteed, or refound". Har fått flere mail ang dette, og markede ser ut til å begynne å dokumentere at dette har begynt å virke. Har selv sett et bilde, men veldig god framgang. Pengeboka gruer seg jo litt, siden jeg må bytte ut alle buksene og trusene mine i denne nye "hardware" innvesteringa som jeg kaller det :S

Lenke til kommentar
Den store nye tingen er vel "penis anlargment pills that works, 100% garanteed, or refound". Har fått flere mail ang dette, og markede ser ut til å begynne å dokumentere at dette har begynt å virke. Har selv sett et bilde, men veldig god framgang. Pengeboka gruer seg jo litt, siden jeg må bytte ut alle buksene og trusene mine i denne nye "hardware" innvesteringa som jeg kaller det :S

 

du får også slike?

 

ingen problemer å finansiere all kleskodeksen som må byttes ut...

bare ta et 100% free mortage loan fra en eller annen bank så er den saken i boks

 

når jeg blir gammel skal jeg bruke opp lageret jeg har av

HGH 1000.

is unbelievable!

 

Look younger + more energy + lose weight in three weeks.

 

kan livet bli bedre egentlig?

--------------------------------------------------

 

vil gjerne ha nforce 3 og opteron jeg.

så neste en oled skjerm som blir såååååååååååååååååååå tynn atte

++++

 

hadde vært fint med enheter som ikke produserer så sinnsykt mye varme også etter hvert, men det blir det ikke av.

 

ps. registrert den nye mirakel-kjølepastaen fra dinside? lagd av kull

Lenke til kommentar
Det kommer nok "snart" en 3D-monitor. Mener å ha sett noe om at det er på utviklings/demo-stadiet.

Det finns allerede, men prisen er på 100.000 ennå...

Da blir det vel 5-10 år før jeg kan få fatt i en, hvis det ikke oppstår problemer på veien :roll:

Vinn i lotto så går det fint :D

Bare synd det er så utrolig mange lotto-tapere for hver vinner.

Bruk 200.000 kr på lottokuponger så skal du i teorien vinne premier på totalt ca 100.000 kr, altså nok til den skjermen. Litt tungvindt omvei men smak og behag. Lotto er for de som i utgangspunktet er tapere og fortsatt kommer til å bli det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...