Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått runna Dead Space 2, Dantes Inferno, The Walking Dead Episode pluss spiller StarCraft 2 (PC), Star Wars The Old Republic (PC) Prototype 2 (PS3), FIFA Street (PS3), Child Of Eden (PS3), Virtua Tennis 4 (PS3) Uncharted Golden Abyss (Vita), Kid Icarus Uprising (3DS), Mario Kart 7 og Devil May Cry HD (PS3)

Ja det var den lista unnagjort, ny liste blir nok kommende uke eller 2 uker til :p

Endret av iToMaN
  • Liker 1

En liten edit mtp nylige spillkjøp:

- Fullført The Walking Dead Episode One her også.

- Way of The Samurai 3 - (Dette var helt konge! Akkurat sånn spill jeg har sett etter.) :D

- Rhythm Thief & The Emperor's Treasure - (Dette var faktisk ganske vanskelig...)

- Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Generations - (Fullført første story "The Tale of Young Naruto" igår)

- Pandor's Tower (Wii) og Final Fantasy XIII-2 legger jeg foreløpig på hylla..., må tilbake til disse senere. :)

Døde litt for mange ganger i Way of The Samurai 3 (må da reloade alt..) - satt på pause.

Tok opp Final Fantasy XIII-2 og er veldig glad jeg gjorde det. Veldig bra spill, supert med å kunne customize mer i crystarium / rollene. Rundt 10 Timer inn tipper jeg.

Endelig fått opp "gaming-pc'n":

Total War: Shogun 2: Fall of The Samurai - Endelig! Har det alltid morro med Total War-serien. :D

Star Wars: The Old Republic - Etter nesten 2 mnd med pause, prøver jeg på nytt (ikke fått testet legacy-systemet heller) + at jeg nå spiller sammen med en (hvor vi bruker Skype). Det blir mer morro da fant jeg ut. :)

Bastion

Kjøpte det for en evighet siden, men ble aldri gira på å fortsette ut over de første par bretta.

Jeg er fremdeles ikke overbevist etter å ha spilt et par timer. "Kommentatoren" er slitsom å høre på og kommentarene hans er som oftest helt ute av kontekst / timing. Gameplay gir meg lite, men det er et pent spill.

Spilles på 360.

Ellers går det i Tribes: Ascend. Fett spill, spesielt når de forskjellige nødvendige teknikkene (leding av sikte, skiing) begynner å sitte. Blir litt ødelagt av forholdsvis hyppige lagspikes, desverre.

Spiller for tiden X-Men: Destiny. Har hørt blandet kritikk om det, men selv synes jeg det var ganske bra. Det negative er utrolig ensformige fiender, helt standard Marvel-historie og litt ensformig gameplay. På den annen side har du gode muligheter til å utvikle karakteren din som du vil, og du får velge om du vi bli med i X-Men eller Brotherood of Mutants. Det påvirker historien en smule. Egentlig fint lite, men nok til å gjøre en andre gjennomspilling interessant. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...